Bufera

Trådstartare
Söker nya sport bh, men vet inte vad jag ska söka på. Alla kommer upp med lösa inlägg, hatar det!
Så det jag söker är:
Mjuk utan att bli slapp
Gärna push up effekt
Storlek 95B el L/xl
Inga inlägg utan vadderade kupor, inga som inte har någon form av vaddering.
Bra andningsförmåga
Runt 200kr styck helst 😅

Har de främst på jobbet men även på gymmet, så inte för "slappa".

Så vad finns?
 
Jag visste inte ens att det existerade sport-bh:ar med lösa inlägg 🤔.

Dock tror jag du letar i fel prisklass, för en med mer stöd behöver man ofta betala lite mer. Letar du i sportaffärer? Gör det annars.
 
Pierre Robert har ingen inbyggd push up effekt, men jag upplever dom inte som "plattade" heller (eller så har jag bara haft tur att de passar min kroppsform bra).
Har haft mina i flera år och de andas och överlevde tvätt efter tvätt. Runt 200-250 kr men ofta är det rea på hemsidan eller typ matsmart. Finns ju ofta på vanliga matbutiker och då brukar det (iaf hos mig) finnas ett exemplar som är ute ur förpackningen man kan känna på för att få en uppfattning om hur de är.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 293
Senast: Cattis_E
·
Äldre Är det någon som testat push-up pads (BH-inlägg) antingen för att fylla ut mer eller för att det ska se ut som att man har större bröst...
Svar
8
· Visningar
3 758
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Det borde finnas några ladies här inne som sitter på lite tips om bra sport-bhar. :up: Jag behöver nya sport-bhar både till jobb och...
Svar
8
· Visningar
947
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp