Sport-solglasögon?

strawberrysylt

Trådstartare
Halloj i vårsolen!

Jag har frågat i "min" cykelgrupp på fb, men tänkte att jag frågar på buke också :).

Jo, jag behöver solglasögon att ha när jag cyklar (och funkar samma sen till löpning och längdskidor vore det ju toppen). Ska cykla Vätternrundan. Jag vill slippa solen, förstås och även vinddraget. Och så hade jag behövt kunna ha mina vanliga glasögon under helst...
Snygg design vill jag också ha. :) Och har de gröna detaljer vore det lite kul, då matchar de cykel och outfit :).
 
Halloj i vårsolen!

Jag har frågat i "min" cykelgrupp på fb, men tänkte att jag frågar på buke också :).

Jo, jag behöver solglasögon att ha när jag cyklar (och funkar samma sen till löpning och längdskidor vore det ju toppen). Ska cykla Vätternrundan. Jag vill slippa solen, förstås och även vinddraget. Och så hade jag behövt kunna ha mina vanliga glasögon under helst...
Snygg design vill jag också ha. :) Och har de gröna detaljer vore det lite kul, då matchar de cykel och outfit :).
Om du kommer att använda dem mycket så kolla på solglasögon som du kan få i din styrka, det är mitt bästa köp i år! :D Jag har krånglat med dubbla glasögon i många år, men så underbart det är att bara ha ett par solglasögon och ändå se lika bra! :D Synsam hade många sportvarianter, jag valde en mer vardagssolglasögon men såg att det fanns. Det borde de andra kedjorna också ha!
 
Halloj i vårsolen!

Jag har frågat i "min" cykelgrupp på fb, men tänkte att jag frågar på buke också :).

Jo, jag behöver solglasögon att ha när jag cyklar (och funkar samma sen till löpning och längdskidor vore det ju toppen). Ska cykla Vätternrundan. Jag vill slippa solen, förstås och även vinddraget. Och så hade jag behövt kunna ha mina vanliga glasögon under helst...
Snygg design vill jag också ha. :) Och har de gröna detaljer vore det lite kul, då matchar de cykel och outfit :).
Oakley?

Har jag inte råd med själv utan har fått gå på SportOptik ;)
 
Finns snygga sportglasögon med styrka. Svärföräldrarna har glas som automatiskt blir mörka om det är soligt. Det hade kanske varit praktiskt på Vätternrundan?
 

Liknande trådar

Äldre Jag vill bara sätta mig i en hörn och tjura, alternativt gråta ögonen ur mig. Varenda fiber i min kropp skriker bara "JAG VILL INTE GÖRA...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 637
Senast: kopparberg
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 704
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp