Kirre

Trådstartare
Här en undran kring spotify som jag hoppas någon kan hjälpa mig med. :)

Jag har Spotify premium och har tidigare bara använt i telefonen. Inga konstigheter. Har laddat ner både spellistor och album för att kunna lyssna i offline-läge.
Nyss skaffade jag dator och loggar in på Spotify där och då kan bara spellistor laddas ner för offline men inte album? Varför? :confused:
 
Om jag sparar albumet så kan jag sedan under albums ta download, lite omständigt men det kanske är likadant för dig?
 
Om jag sparar albumet så kan jag sedan under albums ta download, lite omständigt men det kanske är likadant för dig?
Det är det som inte går? Alla mina sparade album finns ju där från det jag sparat i mobilen men det finns ingen nedladdningsplutt att markera vilket det finns på spellistan. Se bilderna.
 

Bifogade filer

  • 20181214_110148.jpg
    20181214_110148.jpg
    200,4 KB · Visningar: 7
Om du sparar alla dina album du vill spara till en playlist så kan du ändå spela de genom album sen ändå så du skulle kunna göra så.
 
Jo, men jag har sett att låtar jag har i spellistor, funkar att spela om jag väljer album sen.
Nog bara tänkt att så krångligt ska det väl ändå inte vara utan att det även på datorn borde gå att ladda ner album.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 258
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 422
Senast: Kirre
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp