Spotifyproblem

mandalaki

Trådstartare
Sa upp Spotify premium för ett tag sen och sedan dess är allting shuffle, jag kan inte lyssna på ett album eller en spellista i ”rätt” ordning. Vad är det jag inte fattar? :confused:
 
Jag gjorde likadant för två år sen och kan också bara spela shuffle. Kan inge välja annat än album och då aldrig låt.
Jätteirriterande så jag lyssnar nästan aldrig på Spotify längre.

Man kan inte välja nya låtar heller att lyssna på..
bara provlyssna 15 SEK eller så..

Har inga problem med reklam emellan låtar(som jag trodde det skulle bli, så var det ju förut) men vill ju gärna välja vad jag ska lyssna på.....

Följer tråden, nån kanske vet?
Kan man kanske förbi detta?
 
Sa upp Spotify premium för ett tag sen och sedan dess är allting shuffle, jag kan inte lyssna på ett album eller en spellista i ”rätt” ordning. Vad är det jag inte fattar? :confused:
Kanske finns det sätt att komma runt, men det är väl premiumfunktioner att kunna lyssna i den ordning man vill. I gratisversionen är det shuffle som gäller.
 
Sa upp Spotify premium för ett tag sen och sedan dess är allting shuffle, jag kan inte lyssna på ett album eller en spellista i ”rätt” ordning. Vad är det jag inte fattar? :confused:
Så funkar free. Och man kan inte välja att spela typ bara en låt utan det är shuffle. Jag försökte komma runt problemet genom att skapa en spellista med bara favoriterna, men fortfarande slängde Spotify in en massa andra låtar där och körde shuffle.

Jag fixade inte det så jag gick tillbaka till premium (gick ur kyrkan och använder mina pengar till Spotify istället!)
 
Jag som funderar på att gå med i kyrkan igen kan göra tvärtom, lägga Spotifypengarna där. :D

Tack för era svar! Och så framställer de det som att det bara är reklamen som är skillnaden. :mad: Blir bara ännu mer fast i att inte betala.

Jag har haft gratis förr, då minns jag inte att det var shuffle som gällde. Shitify!
 
Jag som funderar på att gå med i kyrkan igen kan göra tvärtom, lägga Spotifypengarna där. :D

Tack för era svar! Och så framställer de det som att det bara är reklamen som är skillnaden. :mad: Blir bara ännu mer fast i att inte betala.

Jag har haft gratis förr, då minns jag inte att det var shuffle som gällde. Shitify!
Jag hade också gratis förr, då kunde man välja låtar men fick reklam ibland.
Det funkade som premium fast med reklam- helt ok.

Som det är nu kvittar det att använda alls..
 
Billigare?
Har alltid betalat 99? Ända sen 2009.
Sambon betalar fortfarande 99, medan jag avslutade för ett par år sen eller när det var.
Det fanns flera nivåer i början. Nu minns jag inte de exakta priserna, men har för mig att det fanns åtminstone en ”light version”, där man enbart slapp reklamen, men inte kunde skapa listor för typ 59 kr eller nåt liknande. Fulla premium med alla funktioner låg väl på 199, om jag inte minns fel (kan ha varit något billigare, men klart över 99 i alla fall). Sen tog de bort mellanstegen och gjorde en väldigt basic gratisversion och en betydligt billigare fullversion.
 
När jag hade free, hade jag möjlighet att lyssna i min ordning på datorer och tvingades till shuffle på surfplattor och mobiler. Kanske värt att prova?

Shuffle är ju helt värdelöst när barnen vill lyssna på ljudböcker.
 
Det fanns flera nivåer i början. Nu minns jag inte de exakta priserna, men har för mig att det fanns åtminstone en ”light version”, där man enbart slapp reklamen, men inte kunde skapa listor för typ 59 kr eller nåt liknande. Fulla premium med alla funktioner låg väl på 199, om jag inte minns fel (kan ha varit något billigare, men klart över 99 i alla fall). Sen tog de bort mellanstegen och gjorde en väldigt basic gratisversion och en betydligt billigare fullversion.
Ok, har helt gått mej förbi. Trodde verkligen baa det fanns/funnits gratis eller betal för 99.
vad kostar det normalt idag?
 
Ok, har helt gått mej förbi. Trodde verkligen baa det fanns/funnits gratis eller betal för 99.
vad kostar det normalt idag?
Jag kan säkert minnas lite fel också, men har funnits olika varianter. Nu kostar det 99. I början kunde man ju endast komma åt gratisversioner genom att bli inbjuden av någon som betalat för premium och - om inte jag minns fel - har man aldrig kunnat använda gratisversionen i mobilen? Offlinefunktionen har ju aldrig funnits där åtminstone (så det kan ju ha varit datamängden som satte stopp).
 
Jag kan säkert minnas lite fel också, men har funnits olika varianter. Nu kostar det 99. I början kunde man ju endast komma åt gratisversioner genom att bli inbjuden av någon som betalat för premium och - om inte jag minns fel - har man aldrig kunnat använda gratisversionen i mobilen? Offlinefunktionen har ju aldrig funnits där åtminstone (så det kan ju ha varit datamängden som satte stopp).

Jo man kunde använda gratisversionen i mobilen. Fick reklam men man kunde göra spellistor och välja låtar och välja ordning. Dock inte spara offline.

Nya free är värdelöst och helt oanvändbart annat än möjligen som tortyr för frihetsberövande
 
Jo man kunde använda gratisversionen i mobilen. Fick reklam men man kunde göra spellistor och välja låtar och välja ordning. Dock inte spara offline.

Nya free är värdelöst och helt oanvändbart annat än möjligen som tortyr för frihetsberövande
Stämmer, då var det som sagt datan som satte stopp. :up: Frihetsberövande förstår jag dock inte? Som radio, fast mycket större valfrihet. Förr var ju någon tvungen att köpa för att andra skulle få gratis tillgång, nu är det ju fritt för alla att skapa gratiskonto.
 
Stämmer, då var det som sagt datan som satte stopp. :up: Frihetsberövande förstår jag dock inte? Som radio, fast mycket större valfrihet. Förr var ju någon tvungen att köpa för att andra skulle få gratis tillgång, nu är det ju fritt för alla att skapa gratiskonto.

Inget satte stopp för mig iaf, och nej man behövde inte bli inbjuden.
 
Shuffle är ju helt värdelöst när barnen vill lyssna på ljudböcker.
Lite lagom OT, men hur sjutton hittar man ljudböckerna på Spotify? Jag har letat några gånger men gett upp...

Och...
Man får ju ibland tips i form av "you listened to ***, wanna try XXX?" där då tipset ska vara något liknande.
Maken hade haft igång ljudbok när barnen var små. Och fick följande fråga:
You listened to Plupp, wanna try Wille Craaford? :laugh:😂
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Granntomten är till salu och budgivningen har stått still på orimligt hög summa sen flera månader. Vi undrar vad som kommer ske där och...
2
Svar
22
· Visningar
1 511
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 359
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp