Sporthorse
Trådstartare
Tack för tipset, ska be killen köpa hem när han åker från jobbet.Om det är bihålorna så prova nässpray eller tex Nasonex!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset, ska be killen köpa hem när han åker från jobbet.Om det är bihålorna så prova nässpray eller tex Nasonex!
Det bästa brukar vara att ligga och vila. Gärna sova mycket!Har ingen lust att sitta i eviga telefonköer. Väntar några dagar till och om det inte ger med sig så får jag ringa då.
Idag har jag tagit två alvedon, men det hjälper knappt. Lindrar en aning men Så fort jag rör på huvudet eller går så kommer den tillbaka.
Varför skulle det vara konstigt? Om det nu beror på bihålorna är det klart det hjälper om det blir mindre svullet så luft/slem kan dräneras ut? Jag får mometasonnässprej för att dämpa svullnaden kopplad till allergi och det funkar kanon.Har inte köpt nässpray än men har fortfarande ont i huvudet så ska ge nässpray en chans även om det låter konstigt att det ska hjälpa.
Är inte täppt i näsan så därför. Men det hjälper kanske, har bara inte hört förr att det skulle fungera mot huvudvärk. Men sen har jag å andra sidan aldrig heller haft bihåleinflammation förutVarför skulle det vara konstigt? Om det nu beror på bihålorna är det klart det hjälper om det blir mindre svullet så luft/slem kan dräneras ut?
Det behöver inte vara täppthet som i snuva, kan vara svullna slemhinnor som gör att de små ingångarna till bihålorna svullnat igen och därför ger besvär och huvudvärk.Är inte täppt i näsan så därför. Men det hjälper kanske, har bara inte hört förr att det skulle fungera mot huvudvärk. Men sen har jag å andra sidan aldrig heller haft bihåleinflammation förut![]()