Spraymåla på textil.

Tassetass

Trådstartare
Jag har en gardinidé som innebär att skriva lite saker på vita bomullsgardiner. Jag hade tänkt spraymåla och använda schabloner. Men vad för färg ska man använda, och var får man tag på den?
 
Sv: Spraymåla på textil.

Kan säga att min idé är att skriva "Good night" på den ena panellängden och "Sleep tight" på den andra. :D
 
Sv: Spraymåla på textil.

Kolla typ panduro och andra hobbyaffärer,
alternativt tapetaffärer och hör om de har nåt som kan passa.

Själv skulle jag vilja ha gardiner med töltande små lurvhästar, hur töntigt det än är :love:
 
Sv: Spraymåla på textil.

Att jag inte tänkte på Panduro! :idea: Klockrent ju, de hade precis allt jag behövde. :D Nu ska jag bara "låna" skrivaren på jobbet också och skriva ut lite schabloner... :angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
733
Senast: Caoimhe
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 715
Senast: lingonben
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 943
Senast: Stefffie
·
Mat Jag ska göra köttbullar till jul. De brukar bli bra när jag kör mitt gamla vanliga "tager vad jag haver" och geggar ihop. Men nu tänkte...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp