Bukefalos 28 år!

Sprenger stigbyglar med flexande platta...

H

HillsDouble

..vad har ni för erfarenhet? I och för sig så behöver man ju inte köpa just märket Sprenger, eftersom att det finns så många kopior till bättre pris.
Jag är väldigt sugen på att köpa ett par, har bara hört positiva kommentarer om dem. Men jag vill höra fler åsikter, så kom igen säg vad ni tycker :bump:

/ Isa
 
Jag har ridit en del med sådanan..och ÄLSKAR dom :love:
 
helgoa...
men va försiktig om du tänker köpa kopia...kvallité vettu..
men, som sagt, finns skitbra kopior me, kolla upp dom först bara :D
 
Självklart ska de vara av bra kvalité :)

Får nog bli ett par sådana i julklapp till mig själv hihi
 
kan ju bara varna för att man får fruktansvärt ont i knäna efter ett tag..
 
Jag gillar dem jättebra, har haft ont i knäna ibland förut, men nu känner jag inte av det alls. Har t.o.m. dem till ridskolan och byter på ridskolehästens sadel :D
 
Jag har fel på ett knä (uttänjt korsband) så jag kan få lite ont vissa dagar (beronde på väderlek och annat) så jag tänkte att flexande platta kanske är bra för mina knän eftersom att det inte blir så stumt som med vanlig platta.

Men det kanske inte alls funkar så?
 
Inte nödvändigtvis...

Jag märkte då ingen skillnad, tur att jag fick låna ett par att testa innan jag slängde pengarna i sjön... :smirk:
 
E det de där med typ cykelkedja i leden överdraget med gummi som kostar typ 1200 pix ?? :confused:

Jag brukar få lite ont i vristen då jag rider o har lite planer då :idea: jag känner mig rik o köpa ett par sådana o stigläder för att lätt kunna ta med o ha dem överallt där jag rider. :D

Vet jag sett någon billigare lik modell men den var bara böjbar åt ett håll o inte lika flexibel som orginalet.
 
Jag var på EKO:- i Länna igår (Stockholm söderort nära Haninge till) o upptäckte till min förvåning att där hade de en billig version som var ledad åt båda hållen.
De fanns i dam resp herr modell inte för att jag såg någon skillnad på dem.... måste va i mikromilimeter isf... :D
Dessa gick loss på endast 249 pix o va av märket Coronet!!
Fast de billigaste stiglädrena de hade där kostade 199Kr... typist... men de kan man ju köpa någonannan stans!
Vill ha! NU!! :p
 
Den bästa uppfinningen på länge=) helt underbara och rida med... känns skitkonstigt att rida med vanliga efteråt... :)
 
Jag har hööks kopian med gummi(430kr)
Har inte haft dom så länge men hitills har dom varit bra!
 
Det står att det är ett måste för hoppryttaren..
men kan man ha dom när man rider o tävlar dressyr oxå?? :confused:
 
Jag har mina när jag tränar dressyr. Vet inte om dom är godkände för dressyrtävling men det borde dom vara.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 865
Senast: Enya
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 210
Senast: ako
·
Utrustning Hej. Är det någon här som testat Catago Fir-Tech Pro ryggvärmare? Är ni nöjda eller kan man lika gärna slänga på ett ylletäcke och få...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: caballus
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 797
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp