Bukefalos 28 år!

Springer hane 9 mån kissar på sig

miamiSwing

Trådstartare
Har en springer hane som kissar inne. De rinner massor av han. på 6 timmar kan han ha kissat 3 gånger. Va hos vet för 2 veckor sen och hitta inget fel så han fick antibiotika ifall de va infektion hjälpte ca 5 dagar men nu värka inte de hjälpa längre :S

Ska dit igen idag kl 11.45 vad skulle ni frågat o gjort? Tror ni han kommer kunna bli bra? De har vart så här en tid nu och blivit sämre.
 
Sv: Springer hane 9 mån kissar på sig

Har tyvärr inga råd att ge, jag hade nog väntat på veterinärens utlåtande och hoppats på ett positivt svar.
Hoppas det inte är något allvarligt fel på eran vovve!
 
Sv: Springer hane 9 mån kissar på sig

mm jag hoppas det går bra. blodsocker och allt sånt är kollat förra gången!
 
Sv: Springer hane 9 mån kissar på sig

min springer är inkontinent, det upptäckte vi genom att han gick och drällde kiss överallt. droppade nästan hela tiden.
han var 3½ år när han blev det.. idag äter han rinexin mot detta och kan hålla tätt, kan dock inte ha sovmorgon längre för då kissar han på sig om han sträcker på sig.. men vad gör det :)
 
Sv: Springer hane 9 mån kissar på sig

okej, dom misstänker antingen infektion i njurarna nu så fick nån super duper medecin o prova och hjälper inte det så tror dom att det är Cystor i njurarna!
 
Sv: Springer hane 9 mån kissar på sig

ojdå... :( men vi får väl hoppas på infektionen då, det känns som att det är enklare åtgärdat..?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 949
Hemmet Efter att ha - utan särskilt mycket framgång - försökt torka hästens barfotaboots bredvid kaminen, fyllda med en massa tidningspapper...
2
Svar
22
· Visningar
1 316
Senast: Saigon
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 723
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Bc hane på 2.5år som precis var inne för kontroll av sina tänder. Han har tandsten på typ alla sidotänder, vi snackar...
Svar
2
· Visningar
1 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp