Springmask - medicin slut och jag gravid! Vad göra? Huskurer som fungerar?

Buke är underbart! @Heddvig köpte maskmedicin åt mig (hennes apotek hade kvar) och la på brevlådan. Fantastiskt hjälpsamma människor det finns här. Nu ska jag göra nytt försök för att bli av med masken och få ro i min fortsatta graviditet. Ska köra huskur mot mask samtidigt för att maximera chanserna att de försvinner denna gång!

Snällt! Ja mat som är röd är super. Rödbetsjuice körde vi med :) (alla tre tjejerna lyckades få det + jag). Sen även chili osv i mat mm ;)
 

Liknande trådar

Relationer Van bukefalist som känner ett behov av att gömma sig bakom anonymt nick. En hel del personliga detaljer så den som eventuellt listar ut...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 531
Gravid - 1år Anonymt konto för att beskriva min situation. Jag är gravid. Otroligt nog, jag borde inte kunna bli det. Haft dubbelsidig svår...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 840
Senast: vallhund
·
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
10 849
Kropp & Själ Jag skulle behöva lite råd.. Och tycker att ämnet är lite för känsligt för att prata med bekanta osv. om.. Sedan några veckor tillbaka...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 786
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp