Sprintermästaren 2006

Sv: Sprintermästaren 2006

Okey :) Ska bli spännande att se Sprintermästaren i år :)
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Ha dottern tävlade i Söndes i Halmstad och kan tala om att det regnade så mycket att banan försvann i störtfloderna som rann över banan *ler*....
Fast ibland skiner solen här med , *ler*
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Men jag tycker att det är tradition att det regnar på sprintermästaren. Och man kan ju inte bryta traditioner bara så där:p
(minnen av gemonblöta kalla fötter försvinner snabbt.....)
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Japp, i söndags var det regnigt :angel:
Konstigt väder, först sol och sedan regn och så håller det på så :smirk:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Ja, det kan man kalla för tradition :)
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Väderprat hör kanske hemma på annan tråd även om det haft viss betydelse för Sprintermästaren. Har för mig det var fint väder då Mr Lavec o Kramer Boy vann, uruselt då Regent Broline vann. Nån som vet vart han tog vägen?:confused: Kom,sågs,segrade o försvann kan man säga.;)
 
Sv: Sprintermästaren 2006

D var väl fint när Mr Lavec vann men jag har för mig att det var mer eller mindre lervälling när Kramer Boy vann....?
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Ok. Var inte där men solnedgången syns i TV rutan.:rofl: Eller så är jag helt ute o cyklar
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Usch det kommer jag inte ihåg........!
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Kommer ihåg lervällingen på Jägers då Mr Lavec sprang Derbyt. Kommer ni ihåg vem som vann:D
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Tydligen inte. Good As Gold så klart:banana:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Jag kommer ihåg att det var Good as Gold som vann det året! Mycket väl för jag hjälpte till hos Rånlund på helger och lov på den tiden. Det var glädjeyra i stallet kan man lugnt säga.... :angel:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Kul en slitsam tränare som Mats, o på hemmaplan:d Tyckte bra om Lord Quick oxå:love:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Kul å se (för dom som är hemma...) Rite on Track över kort distans! :love:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

*kl*
Så, hur är pulsen nu?! Vilka ska hit och vilka dagar? :bump: Själv är jag naturligtvis där alla dagar!
*viskar* >Solros, ska du ut och festa nåt? :o :D
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Jag ska dit men det blir nog bara på torsdagen. Bättre än inget iaf :).
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Tjatter Rom år 40. En strålande dag för stora kapplöpningar på Circus Maximus. Folkmassorna, som kan uppgå till så många som ett par hundra...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
40 866
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 905
Senast: Alexandra_W
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 356
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp