Sprintermästaren 2006

Sv: Sprintermästaren 2006

:rofl:
jag lever! :D Tackar oxå för trevligt sällskap! Ulles café har ju ngra av världens godaste kycklingröror! :d :love:
Såg du Zlatan och Ljungberg i fredags? (pratade vi förreten om det igår? :o ) en kompis till mig (något påverkad vid tllfället...) gick fram till Zlatan och sjöng "I love you, Ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic" och gick sen rätt därifrån... :D
Själv var jag för... förvirrad? :o ... för att uppmärksamma dom... :D
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Lines skrev:
Finns det någon som har så klockrena oneliners som SHj?

Det är sant! :bow:
Eller som Bosse Takter sa när han fick frågan: - Hade du vunnit loppet om det varit fem meter längre?
Svaret kom blixtsnabbt:- Det är aldrig fem meter längre.....:cool:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

SHJ fick ju en liknade fråga,minns inte efter vilket lopp.svaret;Distansen stod ju i propositionen.
 
Sv: Sprintermästaren 2006

solros skrev:
Helgens groda kom från en svensk travbanas styrelseordförande och medlem av STC:s styrelse som hade fått sig lite innanför västen, han kom i samspråk med Stig H och följande konveration följde:
Han:- Du, Stig, det här med Sprintermästern är inte riktigt din grej va?
Stig bara tittade på honom en kort stund och sa sedan:- Jag har vunnit fem gånger... Sen gick han.


:rofl: :rofl: :rofl:

vem var det som vann förresten? har varit dålig på att titta på tv:n nu när det är så fint väder.
 
Sv: Sprintermästaren 2006

PiperGarden skrev:
:rofl:
jag lever! :D Tackar oxå för trevligt sällskap! Ulles café har ju ngra av världens godaste kycklingröror! :d :love:
Såg du Zlatan och Ljungberg i fredags? (pratade vi förreten om det igår? :o ) en kompis till mig (något påverkad vid tllfället...) gick fram till Zlatan och sjöng "I love you, Ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic" och gick sen rätt därifrån... :D
Själv var jag för... förvirrad? :o ... för att uppmärksamma dom... :D

Vi hade nog gått när de kom? Klockrent av din kompis! :D Vad sa Zlatan?

Hade vi sett Zlatan hade kanske min kompis frågat om han visste att det fanns en jättefin tvååring som var döpt efter honom som heter Zlatan Blue... Såld till en fransk tränare som redan i januari förhörde oss om ALLA svenska årgångslopp och hur mycket prispengar det är i dem. Han såg extra nöjd ut när vi kom till Kriteriet... :D
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Lines skrev:
Sen undrar man ju om Erik Adeilsson någonsin haft en sån storhelg där han haft så ofta marginalerna mot sig?

Marginaler och marginaler, han körde rätt illa i flera lopp under helgen...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Tjatter Rom år 40. En strålande dag för stora kapplöpningar på Circus Maximus. Folkmassorna, som kan uppgå till så många som ett par hundra...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
41 198
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 980
Senast: Alexandra_W
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 362
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp