Sprintermästaren 2006

R

Red Mile

Det måste väl vara nästa stora slag på, travsäsongen? Rätta mig gärna om jag har fel...
Ja, med tanke på allt regnande i Halmstad så borde det väl heta "Sprinklermästaren"? ;)

Hursomhelst....några italienare lär förberedas för detta, liksom Joy Ås.
Dock utan Björn Goop som ju väljer att köra kusk-EM istället.

Så, vad har ni för kandidater? :bump:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Men Red Mile,vi har ju V75 i Rättvik innan ;) .
Sen är ju Stoschampionatet hyggligt stor tillställning...
Vad det gäller Sprintermästaren är jag patriot och tror på Staro Yzerman :D .
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Lines skrev:
Men Red Mile,vi har ju V75 i Rättvik innan ;) .
Sen är ju Stoschampionatet hyggligt stor tillställning...
Vad det gäller Sprintermästaren är jag patriot och tror på Staro Yzerman :D .

Jovisst är Stochamphelgen kanske större, men en sak i taget. Halmstad kommer två veckor före Axevalla....;)
Rättvik hade ju nyss V75, är det dags igen menar du?
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Så mkt regn har vi inte i Halmstad :( :rofl:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Det regnar allt lite i Halmstad va?;) Men alltid trevligt:) Satsar på Hultmans J-hästar, Smooth Moves el Blue Chip Star om inte Italienarn kommer dvs:bump:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Hade starthäst i Sprintermästaren för några år sen, 2003 tror jag det var, och jag kan meddela att jag var blöt nästan upp till knäna av vadandet på stallbacken.... Ljuger inte om det låg en dm vatten på halva stallbacken! Kunde vrida ur byxor, strumpor och skor efteråt....
Förra året hade jag också häst i Sprintermästaren men då var det soligt och varmt!
 
Sv: Sprintermästaren 2006

:bump: :bump: :bump:
regnar ALDRIIIG i halmstad... :angel:
Ser fram emot att se många roliga buke-mænniskor på min hemmaplan! :banana:
Tråkigt att frullino jet inte var anmæld, hade varit otroligt sevært! men det blir nog supertrav ændå, i dagarna tre nu! :banana:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Haha :angel: Det regnar absolut ingenting :rofl:
Vet faktiskt inte riktigt vem jag ska sätta i år, säkrast at se startfältet först :)
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Okey, hm 2003 var nog ett undantags år :angel: :rofl: .
Regnar aldrig i Halmstad :angel:
Okey, ska du ha starthäst i år?
 
Sv: Sprintermästaren 2006

TACK! Jag är en sån konstig människa som tycker om att hålla reda på vilka som vunnit de stora loppen i Sverige:banana: typ 20 år tillbaka i tiden. Jusst nu går det sådär:mad:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Nej jag har efter drygt 10 år inom yrket valt andra vägar faktiskt! Men det är kul att få vara med i årgångsloppen.
 
Sv: Sprintermästaren 2006

nix, och definitivt inte på sprintermästaren! :p
fast, finns väl många sprintermästarbesökare som inte skulle känna igen sig om det inte regnade... :rofl:
 
Sv: Sprintermästaren 2006

Kommer inte riktigt ihåg men tjuvkikade på nätet (:angel: )och det stod Calvin Capar :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Tjatter Rom år 40. En strålande dag för stora kapplöpningar på Circus Maximus. Folkmassorna, som kan uppgå till så många som ett par hundra...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
40 859
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 905
Senast: Alexandra_W
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 356
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Hiss och diss del 5
  • Vilka poddar lyssnar du på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp