Bukefalos 25 år!

Spydde på mej i natt...

A

adore

Somnade med ena katten under täcket och vaknade ett par timmar senarare av att katten sitter och ulkar på min mage och tillslut spyr. :crazy:
Fattade inget först men som tur var så var täcket mellan mej och spyan.
Konstigt ställe att spy på. De brukar ju gå undan annars...

Blähhh... äckligt... Tyvärr har jag varit med om nåt liknande, jag vaknade av att katten satt och kräktes över mina fötter. Jag kan tänka mig att det händer om dom vaknar och mår dåligt, så att dom inte hinner undan.

A

adore

ja, det är sant. tänkte jag inte på.
är lite komiskt i det hela men ändå lite jobbigt att fixa nytt täcke mitt i natten. sen luktar det ju tuggad kattmat i hela sovrummet... :d

K

Kiddo

SNUTTIS-BEHAVIOUR!!!! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Var glad att h*n inte spydde lite längre upp. ;)

A

adore

det är jag verkligen!!
fy vad äckligt om det hade varit så.

P

Pyrusan

Katter och hundar väljer ofta att kräkas på mjuka ställen för att kattungar/valpar ska äta upp det.
Trevligt! :d :crazy:

C

Cheswick

Min förra katt spydde alltid under sängen när jag låg och sov. Bättre än I sängen för all del, men hon kunde ulka hur länge som helst innan och det var inte så mysigt att ligga och sussa till... :crazy:

A

adore

nu på eftermiddagen satt hon på ett högt glasskåp där cd+högtalare står. favvostället att ligga på.
jag låg nedanför och lekte med min lillebror på en filt och ser att hon gör konstiga rörelser.
hann precis flytta mej för hon spydde 2 meter rakt ner. hela cd-spelaren och golvet fullt av spyor... :smirk:

Liknande trådar

Kropp&Själ Vaknade i natt strax innan 5 av hemsk smärta i nedre delen av magen. Kändes som kraftig mensvärk x 10, hela tiden. Alltså inga kramper...
Svar
9
· Visningar
847
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
4 218
Gravid-1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
15 486
Gravid-1år Efter många om och men bestämde vi oss för att ta tag i nattammandet i måndags. Mina bröst ömmar när han äter och det ena har han bitit...
Svar
17
· Visningar
1 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur får man en liten kull
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

Omröstningar

• Ostbågar eller ostkrokar?