Spyro the Dragon

P

Punkity

Någon mer än jag som är helt såld? :D

Tänkte jag skulle skaffa några fler spel i serien (har bara Spyro the Dragon och A Hero's Tail). Försökte kolla in hemsidan, men i vilken ordning kommer spelen egentligen? Brukar alltid vara roligast att spela i rätt ordning :laugh:
 
Sv: Spyro the Dragon

Åh! det var längesen! tyckte det var skitmysigt! skulle så gärna vilja få tag på det igen:D
 
Sv: Spyro the Dragon

Ah jag vet, det är ju super ^^ Mina bröder har dock aldrig förstått nöjet att spela med en lila liten drake =P
 
Sv: Spyro the Dragon

å just de de var jätte jätte länge sen ja spelade de!
men roligt var de!

/madde_padde som direkt sätter sig i telefon för att ringa syster å se om hon har de kvar!
 
Sv: Spyro the Dragon

Jag är också helt såld.. Men just nu har jag kört fast. Jag är på banan Tree Tops men jag klarar den inte, hur jag än gör! Jag har t.o.m tittat på youtube hur man ska göra. Och innan jag klarar Tree Tops + alla flightbanor öppnar sig inga fler banor i Gnasty's World.. Så jag är arg just nu. Jag vill att det ska finnas något fusk!
 
Sv: Spyro the Dragon

Ah, den minns jag. Längesen jag spelade just det spelet så kommer inte ihåg vad man skulle göra för att klura ut det, men man skulle springa en hel jäkla bit vill jag minnas.

Jag är en sån som gillar när det inte går att fuska ^^
 
Sv: Spyro the Dragon

Jag hade också jätteproblem med den, vet inte hur många gånger jag dog för att man skulle flyga till den där "ön" med draken på. Vet inte helt hur jag lyckades till slut.. Dock blev jag ganska besviken när man klarat det, det kändes lite "var det inte mer än det här". haha
 
Sv: Spyro the Dragon

*KL

kul att vi är så många som uppskattar spelen =) Men det finns ingen som vet i vilken ordning de kommer? Jag är ju så grymt dåligt på att hitta saker på google...
 
Sv: Spyro the Dragon

Har det spelet till playstation 2 och jag mår bara illa av att spela det :p dessutom kommer jag inte vidare i det :angel:
 
Sv: Spyro the Dragon

Ååh, jag älskar Spyro!! Hade det till PS1, men nu har vi PS2 hemma bara så jag har inget Spyro att spela längre..:(

Måste nog försöka köpa dom. Finns det bara två stycken, och är dom lätta att hitta?
 
Sv: Spyro the Dragon

Det finns flrea olika spel, det är vad tråden handlar om. Men om du har kvar PS1 spelet (alltså själva skivan) kan du spela det i PS2 consolen. Du kan dock inte spara på ett PS2 minneskort, men ett PS1 minneskort funkar
 

Liknande trådar

Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 187
Senast: warg
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 959
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 954
Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 171
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp