SSHS auktion 2018

Jag gillar nummer 11, 18, 27, 28, 31, 34.
34 tycker jag hoppar mest spektakulärt av de man får se på film, vet inte vad mödernet gjort hur dyr den kan bli :D
Sen är det lite dumt att de klippt vissa hästars landingar efter oxern så himla snabbt och andra får man se många galoppsprång efter...Undrar om det är medvetet ;)
 
Jag gillar nummer 11, 18, 27, 28, 31, 34.
34 tycker jag hoppar mest spektakulärt av de man får se på film, vet inte vad mödernet gjort hur dyr den kan bli :D
Sen är det lite dumt att de klippt vissa hästars landingar efter oxern så himla snabbt och andra får man se många galoppsprång efter...Undrar om det är medvetet ;)

Det är säkert mycket medveten klipping :angel:
 
Jag gillar ju Bravourerna, men det är för att jag fött upp en egen. Såg att Cristallo I fanns representerad också, den var jag inte lika förtjust i.
 
Nr 16 har Qerly Chin-mödernet med 4 linjer 160-ston i rakt nedstigande led. Harrie Smolders Walnut är mormor. Qerly Chin är ett av de absolut bästa, mest eftertraktade stostammar som finns i Europa med sjukt många GP-hästar och godkända hingstar i stammen. Hingststammen är Toulon- Darco- Nabab de Reve- Chin Chin. Vore väldigt konstigt om den inte går för en rejäl slant. Om inte till Sverige så lär väl utländska intressenter ge sig in i leken.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 801
Senast: Barbabelle
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 348
Senast: hastflicka
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 289
Senast: Rie
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 634
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp