St George och FEI

R

Rufsan.

Sv: St George och FEI

Vad menar du med FEI ?? menar du FEI klasser för ponny eller FEI Prix ST George??

Iallafall så ingår i St George diagonalslutor i galopp, halvpiruetter, seribyten ner till vart tredje, travslutor på diagonalen, öppna, samlad o ökad skritt,trav och galopp, skrittpiruetter och säkert något mer som jag glömt.

Undrar också vad du menar med FEI...Om du menar FEI-programmen för ponny så ingår öppna och sluta i trav, enkla byten, förvänd galopp, skrittpiruetter, samlad skritt, trav, galopp, och både mellan och ökad skritt, trav och galopp.

Rosenblad

Trådstartare

Jadu :crazy:. Vet inte helt riktigt vad det är jag menar. Blev bara lite nyfiken, då många här pratat om FEI och var nyfiken på vad det var.

Men tack för förklaringarna :bow:!

Senast ändrad:
R

Rufsan.

men många har är ju ponnyryttare så jag tror dom pratar om FEI klasserna för ponny.

Y

Ylva

S:t George är Msv A nivå.
FEI är inte en speciell klass. Alla internationella program heter "FEI:s xxx" där xxx talar om vilket program det är. FEI-program finns från Lätt A nivå och uppåt.
Titta på stallbacken.com så ser du vad som ingår i de olika programmen.

Liknande trådar

Dressyr Snälla kan någon hjälpa mig att förstå de nya kvalificeringsreglerna? Jag har kvalat i msv b:5 så jag får starta msv a:1 & s:t George...
Svar
3
· Visningar
1 098
Senast: Heineken86
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
932
Senast: Jeps
·
IT & mobiler Är det någon här som spelar FEI Equestriad World Tour? För den som inte vet så är det ett mobilspel där man tävlar fälttävlan. Om jag...
Svar
8
· Visningar
1 573
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Nån som köpt loss sina glasögon efter abonnemanget hos synsam? Till mig sa säljaren att jag fick behålla glasögonen när abonnemanget är...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 367
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• TMI TMI TM!
  • Den ultimata planlösningen
  • Amortera mindre?