St George och FEI

Sv: St George och FEI

Vad menar du med FEI ?? menar du FEI klasser för ponny eller FEI Prix ST George??

Iallafall så ingår i St George diagonalslutor i galopp, halvpiruetter, seribyten ner till vart tredje, travslutor på diagonalen, öppna, samlad o ökad skritt,trav och galopp, skrittpiruetter och säkert något mer som jag glömt.
 
Sv: St George och FEI

Undrar också vad du menar med FEI...Om du menar FEI-programmen för ponny så ingår öppna och sluta i trav, enkla byten, förvänd galopp, skrittpiruetter, samlad skritt, trav, galopp, och både mellan och ökad skritt, trav och galopp.
 
Sv: St George och FEI

Jadu :crazy:. Vet inte helt riktigt vad det är jag menar. Blev bara lite nyfiken, då många här pratat om FEI och var nyfiken på vad det var.

Men tack för förklaringarna :bow:!
 
Senast ändrad:
Sv: St George och FEI

men många har är ju ponnyryttare så jag tror dom pratar om FEI klasserna för ponny.
 
Sv: St George och FEI

S:t George är Msv A nivå.
FEI är inte en speciell klass. Alla internationella program heter "FEI:s xxx" där xxx talar om vilket program det är. FEI-program finns från Lätt A nivå och uppåt.
Titta på stallbacken.com så ser du vad som ingår i de olika programmen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nu råder det förbud mot inspelningar under tävlingar som arrangeras av FEI. Allt rörligt material som spelas in ägs av FEI, det gäller...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: vilde
·
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 213
Senast: co-SMAD4
·
Dressyr Fast jag har svårt att tro att man inte kan få tillräckligt flashiga rörelser för att behålla intresset och samtidigt träna och rida...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 866
Senast: Jeps
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 508
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp