Stabil och snabb insats av Silver-Sara

Silver Sara Algotsson Ostholt är just nu tvåa på Reality efter en stabil och snabb insats i pågående Europamästerskapet i fälttävlan i Malmö. Och i går red hon in som tvåa efter sitt dressyrprov med låga 40,6 straffpoäng. Efter terrängritten stod journalisterna i kö för att prata med Silver-Sara. – Det kändes underbart. Jag var riktigt nervös innan. Banan kändes svår och med min långa stora häst ... ...

Källa / Läs mer:
http://www.barometern.se/sporten/stabil-och-snabb-insats-av-silver-sara(3918931).gm
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter 2013 tog Sara Algotsson Ostholt EM-silver i Malmö. Under EM i fälttävlan i Polen vill hon nå nya framgångar. – Jag siktar alltid högst...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fälttävlansryttaren Sara Algotsson Ostholt, OS-tvåa i London 2012, börjar hitta lite vårform. I helgen blev det seger i en trestjärnig...
Svar
0
· Visningar
613
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter OS i London slutade med ett silver i fälttävlan. I helgen skulle Sara Algotsson Ostholt kvala OS-hästen Wega för att kunna upprepa...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sara Algotsson Ostholt, som tog silver i OS i London, föll under terrängritten i klassiskt svåra Badminton, England. Svenskan, på hästen...
Svar
0
· Visningar
605
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp