Stackars Snuttis! >;)

K

Kiddo

Stackars Snuttis! >;)

Satt i soffan och kliade på Snuttis, och morsan blev HYSTERISK när hon såg högarna av katthår på mina händer, byxor, tröjärmar, och på Snuttis. :rofl:

Snuttis fäller 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan, 365 dagar om året. Och han fäller mycket!! Och morsan kan inte med lösa hår överhuvudtaget, och speciellt inte katthår. :devil:

Hon sprang efter klädrullen, och började rulla av mig. När hon var färdig med mina kläder, började hon rulla på Snuttis. Jag har också rullat av Snuttis med klädrulle, men inte alls så neurotiskt som morsan. ;) Han var inte glad när hon var färdig! Sur var han, och det syntes att hans ego fått sig en törn. ;)
 
Re: Stackars Snuttis! >;)

Stackars liten..... :crazy: Inte kan man väl rulla lilla kissen heller...
 
Re: Stackars Snuttis! >;)

Jovisst kan man det, bara man är snäll med honom. :) Lugnt och fint. Men som sagt, morsan var lite neurotisk. ;) Och det är ju bara jag som får göra sån't med honom *egentligen* för mig känner han ju och litar på. :)

Målartejp går också bra, ju bredare desto bättre. :)
 
Re: Stackars Snuttis! >;)

Funkar bättre än alla bortstar i världen! :D
 
Re: Stackars Snuttis! >;)

Hahaha! Det var en idé! :idea:
Här borstas det bara med gummikarda på båda odjuren :D
 
Re: Stackars Snuttis! >;)

Neej! Bara vanlig gulvit målartejp... Eller papperstejp som den också kallas. Svagt klister som tar precis lagom mycket. :)

Och Snuttis ÄLSKAR det fast han aldrig skulle erkänna... ;) Han är lätt att genomskåda då han kurrar så högt, alltid, jämt. ;)
 
Re: Stackars Snuttis! >;)

Lillakatten blir aldeles tokig när jag rollar mina kläder, hon vill också bli rollad. :D

Tror iofs mest att hon tycker det låter roligt.
Knäppkatt :love:
 
Re: Stackars Snuttis! >;)

Hihi, en tidigare katt jag haft fällde mycket han med. Han gillade att bli dammsugad :D
 
Re: Stackars Snuttis! >;)

Min katt är SKITRÄDD för dammsugaren!! Inget kan få honom att springa så snabbt eller se så rädd ut som just en dammsugare... :rofl:
 
Re: Stackars Snuttis! >;)

Hihi...vår ena katt gillade också att bli damsugen :D Jättebra eftersom hon fällde så mycket!!
 

Liknande trådar

F
Avel Vad kan klåda hos föl bero på? När vi hämtade sto + föl efter betäckning upptäckte jag ett ganska runt, hårlöst parti vid basen av...
Svar
12
· Visningar
2 627
Senast: Francess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp