Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Stålhätteskor!

Lovisaleonora

Moderator
Har provat både Hööks och MH´s, ingen av dem var någon vidare kvalité. Däremot tycker jag att Blundtstone (heter de väl) som finns på bl a Granngården/Lantmännen håller länge och blir billigast i längden.

S

Spirelli

Källqvists Roping är ursköna! Mjuka och goa från första dan. Går att rida i också.

S

strumpan

köpt mina på sporren i uppsala.
Jätte sköna .Lite långt för dig :rofl:
Du kan ju ringa dit och höra vad dom heter.
kommer tyvärr inte håg vad dojerna hette. :bump:

Jag har ett par Blundstone som jag trivs jättebra med. Har hört mkt klagomål på MH & eftersom det inte är någon enorm prisskillnad tror jag Blundstone är ett bättre köp...

P

Pälskling

Det har jag också, skönare skor får man leta länge efter! Men smakar det så kostar det...

De heter förresten Victor Work Brutes, om man ska vara noga. :)

B

**BORTTAGEN**

Jag har blundstone :) Trivs med dom o har köpt andra paret nu. Jag hade dom andra i ca 1 ½ - 2 år..

Det tål att upprepas: Blundstone är KANON!!!

Jag köpte mina -97 och det är fortfarande inget fel på dem alls, lite slitna framme vid stålhättan, men det är väl ingenting efter sex år. De håller säkert tre år till, dessutom är de sköna och bekväma. Fast i början innan jag hade gått in dem så var jag inte lika förtjust, men det tog inte lång stund förrän jag va helt frälst i dem!! :bump: :bump: :bump:

P

piggis_83

Jag har de från Börjes som kostar typ 400, superbra! Vet inte om det är samma dom har i år, tror mina heter Jacson.

B

**BORTTAGEN**

Jag har Protective Jodphur från MountainHorse och dom är väldigt bra tycker jag! :love:

:bow:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6456 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag undrar om det är någon som använt sig av Kentucky tendon grip och kan dela med sig av sina åsikter. Jag funderar på att köpa...
Svar
1
· Visningar
299
Utrustning Har någon provat de där stövlarna som ser ut som Uggs, fast de är helt vattentäta? Låter nästan för bra för att vara sant, billiga är de...
Svar
3
· Visningar
439
Utrustning Det har blivit så lerigt, blött och kallt sista veckan och jag inser att jag lär investera i ett par bra stallstövlar. De ska vara...
2
Svar
27
· Visningar
1 509
Utrustning Någon som har en Ifor Williams HBX403 och kan berätta lite vad ni tycker om den?😃 Funderar på att byta transport och den ser trevlig ut...
2
Svar
31
· Visningar
879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Smörja mulen med?
  • Föl 2021

Omröstningar