Stall hacks

Tänker du typ smarta prylar eller så, eller mer hur man ordnar eller organiserar saker så att det fungerar smidigt?
 
Vi har massor med bra lösningar i vårt stall, precisera gärna mer vad du är ute efter så kan jag visa och förklara om det är något vi hittat en bra lösning på.
 
Vi har massor med bra lösningar i vårt stall, precisera gärna mer vad du är ute efter så kan jag visa och förklara om det är något vi hittat en bra lösning på.
Okej, har ni nåt hack ifall gjordarna på täckena inte håller upp om de ej har en svart liten grej.
 
Okej, har ni nåt hack ifall gjordarna på täckena inte håller upp om de ej har en svart liten grej.
Det går att använda vanliga mangummiband som man snurrar flera varv som nödlösning för ett tag, men de sitter inte riktigt lika bra och brukar gå sönder efter ett tag. Men för några dagar i väntan på att man hinner köpa nya gummiringar brukar det duga.
 
Inte så oväntat kanske men... Jag kan inte leva utan avfuktare i sadelkammaren. Den billigaste på Netonnet för 995 funkar så himla bra!
 

Liknande trådar

Anläggning Undrar hur ni andra har gjort för att hitta rätt stall? Vilka saker accepterar ni och vilka accepterar ni absolut inte? Vad ingår i...
2
Svar
24
· Visningar
2 176
Senast: Kilauea
·
Mat Den senaste tiden har jag funderat medan jag har hackat lök. Förut har alltid ögonen tårats trots glasögonbärare, men numera sker aldrig...
2
Svar
33
· Visningar
660
Senast: Sedna
·
Anläggning Tänkte köpa brandlarm till stall och loge. Vad har ni? För- och nackdelar? Någon som kan rekommendera ett system som kan kopplas till...
Svar
19
· Visningar
671
Senast: Blyger
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 041
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp