Bukefalos 26 år!

Z

Zonya

Hejsan svejsan!

Jag har funderat att bygga ett flyttbart stall med tre boxar, har någon här ett liknande? Vad blev det isf att kosta och hur har ni placerat boxarna för att få så mycket utrymme som möjligt på så lite plats som möjligt...? :)

Mvh//Zonya :bump:

De "mobila" stall jag har sett har varit i gamla arbetarbodar och bara räckt till 2 boxar, som då varit öppna utåt utan någon stallgång eller andra utrymmen. 100% har varit boxutrymme. Det ska vara om det finns större arbetarbodar man kan få tag på som lämpar sig till 3 boxar? Kanske 2 bodar med 2 boxar i ena och en box + lite extrautrymme för annat i den andra boden. Man kan ju ställa dem intill varandra.

Finns säkert fler och bättre idéer!

Liknande trådar

Anläggning Hej! Vi ska någon gång framöver bygga ett litet stall hemma på gården. Det kommer maximalt att rymma fyra hästar. Jag har kontaktat...
Svar
8
· Visningar
342
Anläggning Jag bor på en mindre hästgård som jag inte haft så länge. Jag har ett stall med fyra boxar där takhöjden är "på gränsen" eller rent av...
Svar
18
· Visningar
1 085
Hästmänniskan Jag funderar i nuläget (eller ja, till sommaren) på att sälja min nuvarande häst då jag kommit fram till att hon nog inte är min typ av...
Svar
14
· Visningar
1 248
Hästmänniskan Jo så att. Här skulle jag kunna kräka ur mig en himla massa svordomar. Meeeen, tar ett djupt andetag och försöker få ihop något vettigt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hopplös hoppare - hjälp!
  • Uppdateringstråd 26

Hästrelaterat

• Bro i hage