Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Stallbandage

L

LuddeoSara

Hej!

Undrar om det är nån som har erfarenhet utav Hööks stallbandage som man inte behöver linda??
/Sara

B

**BORTTAGEN**

Jag undrar också om dessa stallbandage om det är något att ha?!
Någon som använt dom eller vet hur dom "funkar"?!

Häls. Gildra

B

BJÖRKIS

Har dem till en av mina hästar, tycker de är helt suveräna! Så smidigt att inte behöva linda och dona varje gång, bara att sätta fast. Sitter otroligt bra. Helt klart prisvärda.
:banana:

I det förra stallet jag stod så ver det en som hade liknande dom från Hööks o dom verkar mkt praktiska, allra helst för dom som hade lindat varje natt om dom motionerat hästen på dagen.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6456 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska börja ha back on track stallbandage på nätterna på min häst. Men har inte hunnit köpa än. Jag har back on track paddar som...
Svar
1
· Visningar
283
Hästvård Hej! Jag har en fråga om en sak som en ponny har (inte nån av mina). Ursäkta om jag inte kommer ihåg exakt rätt ord, men det är typ...
Svar
4
· Visningar
406
Hästvård Hej! Vi ska till veterinären med min ponny och göra en tandkoll på en torsdag. Det är hoppkurs sen på helgen och nu undrar jag om ni...
Svar
3
· Visningar
373
Foder&Strö Hej! Finns en del gamla trådar på ämnet, men jag är kinkig gällande konsistens och tillredning så jag tänkte att jag startar en ny tråd...
Svar
9
· Visningar
385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering
  • Kattbilder #6

Hästrelaterat

• Veka kotor och x bent
  • Medryttartråden