Stallbilder

millus

Trådstartare
Jaha, så var det dags för millus att bygga nytt stall. Kan ni inte lägga in stallbilder hur det ser ut hos er? Gärna amatörsnickrade stall!
 
Jag rekommenderar dig att haka på i denna tråden under hästmänniska! Finns mängder av bilder i del 1 också.
http://www.bukefalos.com/threads/snackistrad-eget-stall-gard-del-2.1427050/

Men här är ett par bilder på mitt stall i alla fall :) Byggt det mesta själv tillsammans med sambon.

img_4276.jpg

img_42800.jpg

img_4282.jpg
 
Jag rekommenderar dig att haka på i denna tråden under hästmänniska! Finns mängder av bilder i del 1 också.
http://www.bukefalos.com/threads/snackistrad-eget-stall-gard-del-2.1427050/

Men här är ett par bilder på mitt stall i alla fall :) Byggt det mesta själv tillsammans med sambon.

img_4276.jpg

img_42800.jpg

img_4282.jpg
Herregud vad fint! Så fint kan inte jag göra. Jag behöver bygga provisoriskt då jag ska flytta till en gård där det finns en gammal laggård. Jag måste liksom bo in mig ett tag för att veta hur jag vill göra. Tack för länken till den andra tråden!
 
Herregud vad fint! Så fint kan inte jag göra. Jag behöver bygga provisoriskt då jag ska flytta till en gård där det finns en gammal laggård. Jag måste liksom bo in mig ett tag för att veta hur jag vill göra. Tack för länken till den andra tråden!

Nämen tack! :) Ingenting är omöjligt ska du veta, det såg ut såhär från början!
img_2463.jpeg
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
923
Senast: a1agnlju
·
  • Artikel
Hästnyheter Mannen misstänks ha trängt sig in i ett stall, utrustad med morötter och ett rep. Där band han en häst och utförde en sexuell handling...
Svar
2
· Visningar
423
Senast: Aja_baja
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 120
Senast: Smurfoff
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 613
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp