Bukefalos 28 år!

Stallboken - betalning

F

Fjunet

Är det bara jag som inte kan betala fakturan på Internetbanken? Internetbanken kräver OCR (även när jag väljer meddelande), och det enda jag har är ett kundnummer. Fyller jag i det så fortsätter de att kräva OCR. Jag fattar noll :confused:
 
Sv: Stallboken - betalning

Är du säker på att det inte står ett OCR längst ned till vänster på inbetalningskortet!?
 
Sv: Stallboken - betalning

Där står en massa siffror. Men det står: Kundnummer: 50xx på fakturan också. Vilket ska jag använda mig av?
 
Sv: Stallboken - betalning

Prova skriv in dom siffrorna som står längst ner till vänster på inbetalningskortet
 
Sv: Stallboken - betalning

Det är den enorma mängden siffror som är OCR. :)
 
Sv: Stallboken - betalning

Men vad fan - varför har jag då ens ett kundnummer? OCR:en är ju min identitet hos dem. Jisses.
 
Sv: Stallboken - betalning

OCRen är väl fakturans nummer så dom vet vilken faktura det är du betalar, så att betalningsmottagaren har det lättare ifall att de har flera fakturer ute sammtidigt till en person
 
Sv: Stallboken - betalning

Håller med doleron.

OCR är fakturans identitetsnummer
Kundnummret är ditt identitetsnummer
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 152
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Speciell situation. Min dotter har bott heltid hos mig de senaste 10 åren (Hon är 17 år nu). Hennes pappa har betalt 2000;- i underhåll...
2
Svar
31
· Visningar
4 438
Senast: TinyWiny
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 238
Senast: Habina
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 940
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp