Stallbygge!!

Webelo

Trådstartare
förhoppningsvis så blir det nu äntligen av.:laugh: vill gärna att ni bukefalister delar med er av tips och erfarenheter.
HIttar några trådar om Bruks****en men ingen om ydre****den.
Är det någon som använt den sistnämnda?
 
Sv: Stallbygge!!

Oj vad tråden växte fort! XD Hur som helst fick jag uppfattningen: Det är väldigt jobbigt men härligt. Alla tycker olika om dethär och har olika förutsättningar, men det verkar vara värt att ha gård i alla fall (?). TACK för alla "tusentals" inlägg! ;D
 
Sv: Stallbygge!!

Vi använde en norrländsk firma från Lövånger. Bra pris, måttbeställt och jag är jättenöjd. De gör normalt garage, men anpassar om man önskar.

Ett hett tips är broschyren "Bygga för häst" från Ridsportförbundet, gratis och jättebra. Tar upp nästan allt!

Andra funderingar? PM:a gärn, vi har gjort det, tänkt och byggt själva.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
403
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
913
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: linlar1
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
612
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp