Stallets hemlighet...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jaki

Hey, jag kan inte starta Stallets hemlighet><
Liksom jag kommer inte på huvudmenyn men såfort jag ska välja liksom själva saven jag vill in på så typ händer inget...
Har någon annan haft det här problemet och löst det.. kan ni inte berätta hur jag kan starta det?
 
Sv: Stallets hemlighet...?

samma sak har hänt mig och min kompis... men när jag väljer Stallets Hemlighet i menyn så funkar det....
 
Sv: Stallets hemlighet...?

Asså jag måste typ installera om hela tiden för att få den att funka.. den funkar typ 2-3 gången men sen händer ingenting och nu hade jag fassnat på spelet också så jag bestämde mej för att inte installera om förens jag kommit på hur jag ska göra...
Men e ändå jobbigt att jag måste installera om och sen göra en ny save...
 
Sv: Stallets hemlighet...?

mitt funkar inte när man sätter in cd-skivan och det startar.alltså,när man trycker på hästen där man har sparat sin spelomgång,händer inget.men då trycker jag på genvägen istälet.och då funkar det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 682
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag velade mellan att lägga tråden här eller på Barn men landade i att det inte är bebisen som är den...
Svar
13
· Visningar
1 208
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 273
Senast: MiniLi
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
843
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp