Stallgarderober?

S

Strumpan_20

Har utan lyckat resultat försökt hitta begagnade garderober att ha i stallet... Funderar nu på att köpa nya istället... Såg för ett tag sedan annons där nya garderober kostade ca. 400:- men har glömt var... Något tips?
 
Byggde min egen av brädor och plyfa. Tyckte inte att det fanns någon vettig lösning på marknaden. Nu får jag plats med allt, snyggt och prydligt.

Nanne/ :banana:
 
Kolla under bortskänkes i Blå Börsen (den finns på nätet oxå). där brukar det alltid finnas kul saker.
 
Blev det billigare än att köpa en färdig garderob? Tar det lång tid att snickra ihop? *nyfiken*
 
För mig vart det billigare, samt att jag fick plats med allt jag ville, hållar för lindor, plats med stövlar, en stor sjukvårdslåda i eget fack. Hängare för bett och reflexer. För en gångs skull behöver jag inte rota bland en massa andra saker för att hitta. Skåpet blev mycket stadigare, tål att flyttas många gånger. Jag snickrade av och till i 14 dagar"kvällar" Fick göra om lite lösningar på vägen. Det kostade mig ca 400kr mede mtrl.

Nanne/ :banana:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Såg en annons på Hästnet på en häst till salu. Säljaren skrev att hon kommer att kräva anställningsbevis av köparen med motiveringen att...
2
Svar
25
· Visningar
2 754
Senast: co-SMAD4
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: Lyan
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
897
Senast: Fruentimber
·
Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 567
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp