Stalljacka inför vintern, för oss som drar lite större storlekar...

Visst, OM man hittar en jacka som i övrigt uppfyller alla krav, så kanske det är värt att lägga möda och pengar på det. Men det är inte ett alternativ för mig. Alls. Jag söker efter en jacka jag får plats i, som går att rida i redan när den är nyinköpt.
Jag menar bara att du verkar ha stora problem att hitta det så då kan det ju vara värt att kolla andra jackor när sprund är så lätt och billigt att få fixat (och om den ändå ska lämnas för broderi kan ju samma person göra bägge sakerna, om du inte broderar själv vill säga). Men jag förstår också, jag är bekväm av mig och gillar inte att behöva fixa med grejer i efterhand, eller beställa 4 storlekar online för att prova och sen joxa med att skicka tillbaka. Man vill ju att det ska funka "as is".
 
Jag menar bara att du verkar ha stora problem att hitta de
Stora problem är nog en överdrift. Jag anvönder den här tråden som en genväg för att slippa surfa runt och leta överallt när jag inte riktigt vet vad det är jag söker. Modellen jag egentligen skulle vilja ha är tydligen omodern och finns inte längre att hitta, därför behöver jag tips om andra modeller för att kunna hitta något annat som kan passa.
 
Tack för tråden @ameo och tipset om ELT Saphira @zarmino

har haft så svårt att hitta kappa i stor storlek! Jag chansade nu och beställde en ELT XXL och den passade!
Jag har i normala fall minst 3XL i dam och är rejält överviktig. Mkt mage o stuss. Vet inte om det hjälper dig ameo men är glad att jag äntligen hittade en lång och varm kappa som passar. :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag letar en dressyrkavaj, men de jag hittar som jag gillar finns inte i min storlek. Så fort det är just tävlingskläder så går...
Svar
15
· Visningar
1 345
Senast: Houdinie
·
R
Utrustning Är på jakt efter en ny förbygel, men alla jag hittar är för små. Tror jag var in i de flesta montrar på EuroHorse och letade men utan...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Centaur
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har...
2
Svar
32
· Visningar
3 568
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp