Stallmatta, tips på bra och prisvärd?

När jag hade häst på box i Sverige så hade jag alltid, tror det hette Stallosan?, som jag strödde ut över golvet under spån/halm bädden. Jag fattar vad du menar med att hur väl man än sopar och tar ut kisset så är där en mörk fläck i betonggolvet. Går ju liksom inte att vädra och torka den varje dag. Men jag upplevde att strö Stallosan över det hjälpte med lukten.

Fråga din stallägare om den tycker det är en bra ide (om du inte kan flytta till annat stall). Det var inte jättedyrt för en stor hink som räckte lääääääänge
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 649
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 302
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 698
Senast: jemeni
·
Hästvård Gjorde jag rätt?..Mycket långt inlägg..! Min älskade häst finns inte mer, tog jag rätt beslut, jag mår så fruktansvärt dåligt. En i...
2
Svar
26
· Visningar
3 751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp