Stallskylt

K

knyttet

Jag vill ha en skylt att sätta på stalldörren, så att det syns att det är stalldelen (resten är ladugård). Antingen en skylt där det står "stall" eller ett hästhuvud eller hästfigur i smide eller liknande.

Nån som vet nåt ställe på nätet där man kan beställa den här typen av skyltar? Eller nån "riktig" affär?
Tacksam för alla tips! Har inte hittat nåt fint i smidesväg under tusenlappen hittills...och inga riktiga stallskyltar alls. :(
När jag inte letade tyckte jag att jag såg sånt överallt!?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
847
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 264
Senast: Hedinn
·
Ekonomi & Juridik Jag är intresserad av en gård som ska styckas av. Avstyckningen planeras ta ett år. Vi får hyra gården tills avstyckningen är klar då vi...
Svar
15
· Visningar
3 656
Senast: Elisha
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 180
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp