Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Stallskylt

K

knyttet

Jag vill ha en skylt att sätta på stalldörren, så att det syns att det är stalldelen (resten är ladugård). Antingen en skylt där det står "stall" eller ett hästhuvud eller hästfigur i smide eller liknande.

Nån som vet nåt ställe på nätet där man kan beställa den här typen av skyltar? Eller nån "riktig" affär?
Tacksam för alla tips! Har inte hittat nåt fint i smidesväg under tusenlappen hittills...och inga riktiga stallskyltar alls. :(
När jag inte letade tyckte jag att jag såg sånt överallt!?

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6487 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Har tänkt mycket på min pappa senaste tiden. Tror det är att det varit fars dag, att han fyller år snart och dessutom corona och tanken...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 797
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår skrev jag att jag behövde göra det här: duscha , tvätta, städa, storhandla, skriva tydliga foderstater till hästarna, se...
Svar
0
· Visningar
414
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
2 469
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar