Stallstövlar

Mina muckboots är ganska smala 😊

Har skaftet en egen storlek? D.v.s. är dina stövlar i den bredd i skaftet som är den vanliga för stöveln eller har skaftet en egen storlek (small)? Alla stövlar jag hittills provat som inte har haft specifikt smalare skaft har varit för breda. Med stor marginal.
 
Har skaftet en egen storlek? D.v.s. är dina stövlar i den bredd i skaftet som är den vanliga för stöveln eller har skaftet en egen storlek (small)? Alla stövlar jag hittills provat som inte har haft specifikt smalare skaft har varit för breda. Med stor marginal.
Nej de är nog standardstorlek. De sitter liksom inte tight på mig men det blir heller inte mkt glipa. De är ju töjbara i skaftet, inte som vanliga stövlar..
 
Igloo! Haft mina mer än 10 år och de är verkligen varma ner till - 30, inte halkiga och går inte sönder i gummit trots daglig mockning. Det enda är att innerfodret börjar bli lite nött men det finns nytt att köpa!
 
Har nån testat Davos-stövlarna?
Är dom så bra som dom är poppis?

Själv har jag muckboots, ridstövelvarianten. Det är inget man fryser med om man säger så 😁 Älskar dom!
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 294
Senast: Buongusto
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 843
Senast: valy
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
350
Senast: MiaMia
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp