G

Gazania

Halloj
Vad har ni för stam på era travhästar, Någon som gjort något inom karriären? Tid ?
Har själv ett 2.årigt sto efter Malabar circle ås och Smasher mamma. En till 2 åring efter Peace on earth och hanover mamma.
Så en lite åring, hingst efter franska Dahir de prolong.
Skriv gärna och berätta lite om era travisar:)
 
Sv: stam

Hej har en 2-åring e. Jolly Rocket-Little Devil:d Gick tipsprom på Alebäcks Stuteri för en 4 år sedan och vann fribetäckning i Jolly Rocket. Hade inget sto då utan det blev betäckning året efter. Kul grej, särskilt som avkomman, ett sto, är stor o fin, snäll o positiv t arbete. :love: Än så länge bara joggar.
 
Sv: stam

Medryttarhäst, kallblod

e. Marine Svarten
u. Stjärnpella

Kopierat från travsport.se
H 040719-2 3/2140 0 ug 544 - - Haglund Camilla 0
Bs 040711-1 3/2140 0 38,6 239 - - Haglund Camilla 0
B 040621 k 8/2140 44,1g gdk - - Haglund Camilla 0
B 000113 p 2/2160 01,8 1p - - Eriksson Lars I

Ja .. ni ser ju där .. Nu går hon som ridhäst :)
 
Sv: stam

ett 23 årigt sto efter King Prophet u: queen faune. sprungit in 76 000 eller nått sånt:rofl:
 
Sv: stam

Varmblod
5 år
Lindys Crown - Florida Pro
Ostartad (än så länge), gått premie och kval som 2 åring.

Kallblod
9 år
Gullsvarten - Greivin
203 700:-, 29,6m, 28,8am, 28,8k, 29,5ak
 
Sv: stam

Har 2 vbltravare.

Pompei Index
4 år
e. Smok'n Lantern u. Joss
Ostartad men han kommer snart :p

Evelyn Square
14 år
e. Delvin Kosmos u. Annie Bowl
Pensionerad för längesen :D
10 0-1-1 12 750 kr 20,3k 19,6m
 
Sv: stam

har 3 st. 2 egna och en foderhäst

Dropdead Beauty 2002
ost. e:Wall street banker u:Our Success e:Ideal Du gazeau

står i proffsträning

Beauty Rubin 1997
(4) 3 1-1-1 19,2m *19,8l 17800
e:Anders Crown u:Adventure e:Keystone sycamore

skadade sig som 4 åring, är numera fölmärr. har haft henne på foder sedan 17/11-03

odöpt stoföl 2006-05-12
e:Smasher u:Beauty Rubin e:Anders Crown

elitloppet 2013?
 
Sv: stam

Marri skrev:
har 3 st. 2 egna och en foderhäst

Dropdead Beauty 2002
ost. e:Wall street banker u:Our Success e:Ideal Du gazeau

står i proffsträning

Beauty Rubin 1997
(4) 3 1-1-1 19,2m *19,8l 17800
e:Anders Crown u:Adventure e:Keystone sycamore

skadade sig som 4 åring, är numera fölmärr. har haft henne på foder sedan 17/11-03

odöpt stoföl 2006-05-12
e:Smasher u:Beauty Rubin e:Anders Crown

elitloppet 2013?


Oj en smasher märr. den förväntar jag mig och se på banorna i framtiden...:) Hur ser extriören ut?
 
Sv: stam

Har tre efter Mr Drew, hade en efter Besidge, har en efter copiad och en efter Pirat Pan (sistnämnda är russ;)) Har en alebäcksuppfödning..
 
Sv: stam

Min valack var liten och het, vann 3 lopp, men jag har sett olika Delvin Kosmos-are:D
 
Sv: stam

har en valack född 1991

Mystisk hälta höger fram i bogen, veterinären hittade aldrig nånting, kollade fler gånger. Haltade när det gick fort i traven. Uppfödarna behandlade med akupunktur och massage efter varje träningspass så han höll ihop fint i loppen! Skulle sedan säljas som ridhäst eftersom han uppenbarligen inte funkade eftersom han hade den här "skadan" eller vad det nu var. Den han såldes till lovade att han skulle starta nån gång till innan han blev ridhäst, startades och såldes sedan vidare som travhäst. Sina sista starter rapporterades han varje gång och fick till slut startförbud; "specialundersökning erfordras"

27; 2-1-1: 40 900 kr

då var han 8 år, syrran köpte honom som 10-åring 2001. Sprang fortfarande orent i snabb trav men 2003 när jag började rida dressyr med honom försvann den och har inte kommit tillbaka. Är idag en riktig allroundhäst som älskar att lufsa i skogen och gå framför vagnen!

e.Callit
u.Precious Girl
ue.Pershing
 
Sv: stam

Har en tant född -92 e.Meadow Gallant u.Tangolita ue.Cireno. Hon har startat 39 ggr med resultatet 1-1-1 och 37450 kr insprunget. Rekord på 1.17,1. Nu ska hon bli mamma till min framtida storstjärna och elitloppsvinnare ;) e.Peace On Earth. (Hoppas HOPPAS hon har tagit sig!)
Hade, tills i tisdags, en till tant född -96 e.Prince Mystic u.Com Girl ue. Pythagoras, men hon avlivades pga diverse orsaker. Hon skulle också betäckts med någon lämplig hingst om hon fått varit frisk.
 
Sv: stam

MDusty skrev:
Har en tant född -92 e.Meadow Gallant u.Tangolita ue.Cireno. Hon har startat 39 ggr med resultatet 1-1-1 och 37450 kr insprunget. Rekord på 1.17,1. Nu ska hon bli mamma till min framtida storstjärna och elitloppsvinnare ;) e.Peace On Earth. (Hoppas HOPPAS hon har tagit sig!)
Hade, tills i tisdags, en till tant född -96 e.Prince Mystic u.Com Girl ue. Pythagoras, men hon avlivades pga diverse orsaker. Hon skulle också betäckts med någon lämplig hingst om hon fått varit frisk.

oh han ger så bra avkommor!
våran 2 åring är dyngsnygg i kroppen och är efter han, hon har en väldigt fin mamma också..får inte glömma mammorna:)
 
Sv: stam

Jamen då lär fölis bli vacker som en dag för märren är snygg! Tycker jag iallafall och jag är inte alls partisk, neeeej då. :angel:
 
Sv: stam

Jag har tre travare hemma en är efter Alf palema-Florida flame och en efter Zoot Suit-Super Witch och en efter Super Arnie-Amilla E.
Jag håller på med ponnytrav och har har precis plockat ut min tränarlicens, ska rida och köra upp för monté samt körlicens nästa vecka.
 
Sv: stam

Hejsan :)
Jag har en 16 årig varmblodsvalack på foder, Explosive Star.
(e. Delving G. Hanover, u. Blazing Pearl, ue. Blazing Love.)
han är en mycket trevlig liten kille :) håller på & "utbildas" lite smått till hopphäst :) är lite harig i början, men de blir bättre & bättre för varje gång vi hoppar :)

Info från travsport.se:
starter: 56,
placeringar: 1-2-4,
vinstpengar: 68 850 kr
Rekord: 16,9k 18,1m 19,3l 16,6ak 18,8am
 
Sv: stam

Gazania skrev:
Oj en smasher märr. den förväntar jag mig och se på banorna i framtiden...:) Hur ser extriören ut?


Hon är helt perfekt i extriören! Det syns då att hon är en Smasher.:love:
3 veckor på bilden. 110 i mkh
2789901.jpg
 

Liknande trådar

Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 884
Senast: moonstruck
·
Trav Hur ska man tänka och värdera om ens sto är värt att avla på? Alltså värt för en själv, inte för försäljning med vinst. Jag vill främst...
Svar
12
· Visningar
1 846
Senast: sandrafors
·
Hästmänniskan Hej, vill veta lite tankar från er som bytit häst med någon, hur gick det till, vad skrevs in i kontraktet? mm berätta gärna hur det...
Svar
5
· Visningar
2 153
Senast: Hellena
·
S
Hästhantering Hejsan, vet inte hur jag ska skriva det här .. :confused: Men såhär är det. Jag är en tjej på 14 år, fyller 15 i år. Jag har ridit ett...
Svar
9
· Visningar
1 644
Senast: CFUIL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp