MissAndersson

Trådstartare
Halloj, för det första så är det mkt möjligt att jag skriver detta på fel plats, jag skulle vilja veta mer om en särskild hästs stamtavla.. om det finns nån som är grym på det och vet hur man ska kolla. Det jag vill veta är hur bra är denna pållens stam är:D

nån som kan hjälpa mig?Skriv då vad som behövs:banana:
 
Halloj, för det första så är det mkt möjligt att jag skriver detta på fel plats, jag skulle vilja veta mer om en särskild hästs stamtavla.. om det finns nån som är grym på det och vet hur man ska kolla. Det jag vill veta är hur bra är denna pållens stam är:D

nån som kan hjälpa mig?Skriv då vad som behövs:banana:
Vilken ras handlar det om? Vissa raser har databaser där man kan hitta info om hästarna och deras tävlingsresultat, stam, avkommor etc. T.ex. SWB har BLUP och en hel del raser (t.ex. ponnyraser, nordsvensk etc.) finns på Blå Basen.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 394
Kultur Visst finns det några andra histrorienördar här? Jag läser det mesta i populärlitteratur om forntiden i Sverige (stenåldern tom...
Svar
2
· Visningar
384
Senast: Angel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 013
Senast: Mauen
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 638
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp