Bukefalos 28 år!

B

beda

Är det någon av er som ger det fodret, och i så fall vad tycker ni? Har hört många lovord, men också att endel hundar inte äter det. :confused:
Har införskaffat en säck idag, och det ska bli spännande och se hur det funkar på min hund med diverse problem med öron och hud.

Skulle vara kul att höra era erfarenheter!
 
Sv: Standardt

Jag ger mina hundar Standardt och dom älskar det! Tycker att det är ett väldigt bra foder och dom är fina i magen samt att valpen växer och frodas.

Har flera vänner som också kör med samma foder. En av dem har haft problem med sin boxertik som utvecklade eksem. Hon har peppar peppar inte kliat sig sen hon fick gå över till standartdt.
 
Sv: Standardt

Jag har funderat en del på att byta till det fodret.. men jag vet inte. Jag ger gärna ett svenskt foder. Är det svårt att få tag på? Jag har aldrig sett Standardt någonstans.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
2 981
Senast: ameo
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: Castellini
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 298
Senast: Otherside
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 332
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp