Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Star Trailer...

L

lilla_busan

Har tittat lite på Star trailer och tycker att de verkar bra. Har framförallt tittat på diamanten som verkar lagom rymlig och så.

Positivt/negativt?

Någon som har en sådan? Vad tycker ni? Vad kostar de nya?

I

Idasagare

Har en ny Diamant med fronturlastning och sadelskåp
+ ligger bra på vägen, känns rymlig, en av hästarna som brukar vilja åka med öppen mellanvägg behöver inte det, bredden samt att det är gummi nedtill på mellanväggen löser det problemet.
- sadelskåpet! Det rinner kiss in där om man står i fel lutning...

Jag köpte en "ny" men inte beställd, den var lite skadad i lacken på taket = billigare pris

Är mycket nöjd!
Har innan haft Boj och Brenderup...

D

Domaren

Jag har en Star Trailer, trivs jättebra med den men måste ge den minus för bromasrna, när de väl är justerade så som de ska vara enligt besiktingen så låser de sig lätt vid backning.

I

Idasagare

Jag har varit lite oroligför det eftersom många varnat för problemet. Dock intygade man att det ska vara justerat de 2 senaste åren... Fast det är klart att de säger så..
Har dock inte märkt något ännu. (Backar i uppförsbacke varje gång släpen parkeras.)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6479 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kropp&Själ Allvetande Buke, jag åkallar er samlade kompetens. Jag springer till och från jobbet, delvis på asfalt och delvis i skog. Det är bitvis...
Svar
18
· Visningar
700
Utrustning Sällskapshäst som går barfota men skulle vilja att hon fick följa med på promenader, tittar därför på joggingskor. Ingen erfarenhet sen...
Svar
11
· Visningar
609
Utrustning Tänkte sälja bort transporten då den inte används, har kollat runt lite på nätet för att få nån vettig uppfattning om vad som är rimligt...
Svar
8
· Visningar
1 073
Hästmänniskan Jag är väldigt sugen på att åka till Danmark nästa sommar och titta på VM. Jag har aldrig sett något mästerskap live och funderar på om...
Svar
2
· Visningar
318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kämpiga valp promenader
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

• Födda 2017 del 3
  • Hyra sadel