Star Trekk Island och Dressage

Sv: Star Trekk Island och Dressage

*kl*

Vilken bra tråd, funderar själv på en ST, skit bra att få vara med från "början" och se hur det har fungerat med era sadlar! det verkar ju tyvärr finnas lite problem med dom, men kommer man över ett bra ex så verkar dom ju vara rena drömmen!
 
Sv: Star Trekk Island och Dressage

Jag har hört att de nya med fasta bossor är mer svängda än tidigare modeller, stämmer det eller hur mycket formar de sig efter hästen?
 
Sv: Star Trekk Island och Dressage

kan tyvärr inte uttala mig om det då min häst är rätt svängd när hon står och rakare vid arbete....men tycker nog sadeln formar sig bra efter hästen
 

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 596
Utrustning En av mina sadlar ligger inte bra på hästen den har används på längre. Började med att hästen blev sur när sadeln kom på i samband med...
Svar
0
· Visningar
572
Senast: Freazer
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 530
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Danska fröken är inte helt enkel när det kommer till sadlar. "Min" sen många år betrodda sadelutprovare har dessutom slutat och jag har...
Svar
19
· Visningar
2 130
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp