STAR WARS The Force Awakens

Gammeln

Trådstartare
som snart drar igång :bump:. Kommer ni att köpa biljetter som släpps när som helst eller väntar ni till nästa år när rushen är över. Ska bli så spännande att se Harrison igen o alla dom andra. Kommer Dart Vader att vara ännu läskigare med sitt gurglande. Hur kommer R2-D2 att se ut. Han måste väl också ha blivit till åren. Kommer det att vara zoombies med i filmen
 
Det här har jag helt missat... Växte ju upp med Star Wars, men har bara sett de tre första filmerna (som ju kom senare) en gång vardera. Kanske skulle ta tag i det där och se allihop. ;)
 
Det här har jag helt missat... Växte ju upp med Star Wars, men har bara sett de tre första filmerna (som ju kom senare) en gång vardera. Kanske skulle ta tag i det där och se allihop. ;)
Va :confused:. Hur har du kunnat missa den hajpen dom senaste 20årenO_o
 
Jag ska se den! Om jag får biosällskap, eller näää, jag går och ser den själv annars. :D

Jag kan typ de tre första (IV, V och VI) utantill! :angel:
 
som snart drar igång :bump:. Kommer ni att köpa biljetter som släpps när som helst eller väntar ni till nästa år när rushen är över. Ska bli så spännande att se Harrison igen o alla dom andra. Kommer Dart Vader att vara ännu läskigare med sitt gurglande. Hur kommer R2-D2 att se ut. Han måste väl också ha blivit till åren. Kommer det att vara zoombies med i filmen

En kompis frågade just om jag skulle med på den på IMAX bion i Solna när den öppnar ..... :D
 
Ska försöka se den under julledigheten. Har dessutom sf-kort som går ut i februari eller nåt som jag fick av jobbet förra året så det kommer ju väl till pass då.
 
Såg nya postern som var snyggt komponerad, men VARFÖR heter den inte "episode VII"?! Jag kommer bli dölessen om det inte dyker upp på bioduken.

Rent allmänt är jag aspepp (fullkomligt älskar IV-VI) men också lite skeptisk att den kommer hålla samma låga klass som I-III.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp