Starkare klor?

F

Fritte

Så var det dags igen.... I eftermiddag åker vi till veterinären med en skadad klo, långtifrån första och säkert inte sista gången. :( Jag börjar bli något av en expert på att sköta om dragna klor, tyvärr. Det känns som om det händer oftare på hösten/vintern, eller så är hon bara klumpigare då... Skadar era hundar klorna ofta? Finns det något man kan ge dom för att stärka klorna?
 
min hund har precis samma problem, men än så länge har jag kunnat "operera" dom själv. jag behöver verkligen också ett tips på hur man kan få starkare klor!
 
Jag fick ett medel som heter Viacutan nu när jag var hos veterinären. Det ska ges i maten, och han sa att det kan hjälpa. *håller tummarna* Vi slapp dra klon den här gången som väl var, räckte med lite rensning runtomkring!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 920
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 706
Senast: Takire
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 353
Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
10 951
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp