Startlistor till strömsholm!

soffie

Trådstartare
Är det bara jag som inte kan hitta några startlistor till dressyren i Pingst?Listorna skulle ju kommit upp senast i fredags...fälttävlan har jag hittat. Nån som vet?
 
Nu har dom iaf lagt ut startlistor till Lilla rundan, gu va sega dom är...nån som ska dit förresten?
 
I en tråd på gnägg var det någon/några som sa att på fredag var det gratis och resten av helgen ca 80:-
 
Jag ska dit på lördagen!
Tänkte att det räckte med att få "program" och startlistor när man kom dit!
 
jag vill oxå se startlistorna.
åker ner på torsdag o hem på måndag kväll..tror ja iaf!
ska va hästskötare ja...
 
Jag hittar iaf inget annat än lilla rundan... Är ju också nyfiken! :D

Mvh Cissi
 
Har nu fått reda på att startordningen för GrandPrix dressyren inte kommer bestämmas förrän på torsdag kväl....eftersom det är en internationell inbjudningstävling. Jag ska dit, troligen hela helgen. Ska vara hästskötare till min tränare Ylva, som blivit inbjuden till GrandPrixerna!har för mig att dagsbiljetterna brukar ligga runt 125-150:- . Det ska bli kul! :banana:
 
Fortfarande inga andra startlistor än lilla rundan :mad: - lite dåligt tycker jag.... Var även inne under "pressinfo" och där fanns dokument med startlistor men fortfarande bara lilla rundan... Jag är nyfiken!!! :D

Mvh Cissi
 
Fortfarande bara startlistor till lilla rundan... :crazy:

Nån som vart där idag? :D

Är ju väldigt nyfiken på GP, GPS och GP kür... Vilka som är anmälda... :p

Mvh Cissi
 
Jag vill även veta om det fanns något roligt att handla? Bra erbjudanden på tex transport?

Jag inväntar bra väder annars får det nog vara - det är för kallt!
 
Fredag fri entré
Lördag - måndag:
Vuxen, dag -140kr
Vuxen, meeting -300kr
Ungdom (8-18 år), dag -90kr
Ungdom, meeting -190kr
Familj (2 vuxna + 2 ungdom), dag -360kr
Barn (0-7 år) -Fri entré


Gruppbiljetter finns för Vuxna samt för Ungdom, grupperna ska vara större än 20 personer för att få rabatten, som är 20% på ordinarie priser enligt ovan.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Italienska Montelibretti står i veckan värd för EM i fälttävlan för juniorer och young riders, där Sverige har ett lag i den sistnämnda...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: BernT
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
606
Senast: cambodia
·
Skola & Jobb Hej, Jag har sen ett år tillbaka varit sugen på att byta jobb. Sökte därför en tjänst som jag blev intresserad av. Var på intervju och...
2
Svar
33
· Visningar
2 672
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp