"Static sound" på Netflix?

Nevermind

Trådstartare
Hej!
Jag har problem med ljudet på Netflix när jag tittar på min dator (Windows 10). Alla andra typer av ljud (Youtube, filmer på datorn, Spotify etc) funkar utan problem. Dialoger på Netflix låter bra, men ofta blir musiken konstig och liksom "skärande", lite lik white noise fast betydligt skrikigare. Jag tror att det är det som brukar kallas för "static". Detta problem har kommit nu på sistone, har inte haft det innan. Ljudet låter bra om jag använder mig utav en extern Bluetooth-högtalare, men blir då något efter bilden vilket stör mig. Problemet kvarstår om jag använder hörlurar. Har kollat och jag har de senaste drivrutinerna installerade för ljudet. Någon som vet vad det kan bero på och hur jag kan fixa det?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Köpte för någon vecka sedan en ny HP Pavilion dm3 med Windows 7. Kopplade precis in mina högtalare + subwoofer och ville lyssna på...
Svar
5
· Visningar
4 468
Senast: tomten
·
D
IT & mobiler :devil: har just köpt en svindyr dator till min 12 årige son sm speldator, har installerat windows XP, och alla drivrutiner som...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda -21

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp