Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur gör ni som har fleecetäcken på era hästar för att minska stötarna när man tar av dom?
Kan man spraya pälsglans i täcket eller är det bättre att ha det på hästen? Hjälper det?
Personligen avstår jag helt från att ha fleecetäcke på min häst eftersom hon en gång fick en så pass kraftig stöt att hon knappt gick att ta av täcket på i flera veckor framöver...
Bytte till ylletäcke istället =). Eller bomull =).
Jag har ett ylletäcke som jag har som transporttäcke. Är det någon skillnad på fleece och ylle hur varma de är? Ylle har väl lite bättre egenskaper än fleece vad jag fattat det som.. Kanske skulle använda det istället då..
Pälsglans på hästen och inte ha fleecetröja på sig när man tar i täcket... Men fllece har jag sällan längre perioder på hästen, de glider nåt så hiskeligt...
usch avskyr allt vad fleece heter till hästen (förutom kanske lindor då) men pälsglans i massor har jag hört ska hjälpa...
sen tror jag att det är skillnad på fleece och fleece... är det den dyra varianten tror jag det blir mindre statiskt (burr ryser av bara tanken på alla stötar man fått )
Juridik & Ekonomi Det verkar som väldigt många inte förstår högerregeln. Därför tar jag aldrig för givet att folk stannar när jag har företräde, vill inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.