Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Steg 2-kursen

B

BJÖRKIS

Någon härinne som ska åka på Steg 2-kursen på Strömsholm den 22-26 September?
Lite nyfiken bara eftersom jag själv ska dit...

Jag skulle ha gått steg I kursen nu denna helgen men den blev ju inställd=( Rapportera när du kommer hem från tvåan.

B

BJÖRKIS

Hej, ursäkta det lite sena svaret, har haft problem med datorn! Jag hörde att 1:an blev inställd, va tråkigt för dig, tur att det kommer fler tillfällen. Självklart kommer det rapport från Steg 2, ser verkligen fram mot att börja.

Jag ska också på steg 2 kursen. Men det är lite osäkert om det blir någon. De behöver fler deltagare. Snälla om
det är någon som funderat på att gå så anmäl er så att det blir en kurs. :bow:
jag hoppas på två lärorika veckor. :idea:

B

BJÖRKIS

Oh va kul med någon som ska dit! Verkar som om du har koll på läget, har de inte fått in många anmälningar? Vore hemskt tråkigt om de ställde in kursen!

B

BJÖRKIS

Nu börjar det pirra lite i magen, imorgon är det äntligen dags för avfärd till Strömsholm och Steg 2, ser fram mot att äntligen få komma igång med kursen igen! Lite nervigt är det ju allt men det lugnar sig nog på plats. Har fem dagar framför mig med massa intressanta föreläsningar, ska bli mkt givande.
Kommer med en redovisning om hur veckan varit, sköt om er alla galoppfrälsta. Kramar :banana:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6476 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Samhälle Lite nyfiken på om det finns fler Blå Stjärnor härinne? Hur länge har ni varit med? Vilka utbildningar och uppdrag har ni varit med på...
Svar
0
· Visningar
134
Islandshäst Hej hästvänner! Jag rider en väldigt fräsch, 19 årig islandshäst som kan bli superflott, men själv har jag inte lyckats få fram den...
Svar
2
· Visningar
489
Fritid Jag ska vara brudtärna på ett bröllop i september (om allt går enligt plan med Covid och grejer) och det börjar bli dags att fundera på...
2
Svar
20
· Visningar
947
  • Artikel
Hästnyheter SM i dressyr för seniorer, U25 och young rider flyttar från Flyinge till Strömsholm. Nya datum blir 2-6 september. SM för juniorer och...
Svar
0
· Visningar
115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckningar 2021
  • Föl 2021

Omröstningar