Status
Stängd för vidare inlägg.
Man får en mapp, med papper skriven beskrivning med bilder på vad man ska göra...
* registrera beställning av namnskyltar, med nål eller klämma pris, antal, moms och totalsumma
*handskriva namn och adress på kuvert, klippa ur "frimärken" från ett papper och limma på kuverten och titta noga så rätt papper kommer i rätt kuvert...
*Klippa och sortera kvitton i datumordning, samt registrera i excel med bruttopris, nettopris, moms, beskrivning på vad det är och "konto"

Arbetsterapeuterna är sååååå imponerade av att jag klarar det själv (jag har bara jobbat som självständig kontorist till och från i 20 år inklusive redovisningskontorist, med mottagningskontroll och konteringsarbete), eftersom de sex st till antalet oftast får sitta med de övriga 87 personerna oavsett etnisk bakgrund. Nej, inte ens etniska svenskar kan läsa och förstå skrivna anvisninga med bildstöd....
 
Senast ändrad:

Ett av dagens tre uppdrag, alla dagens uppdrag, slutförda på 3 timmar... Sen satt jag o pillade navelludd med de andra till färdtjänsten kom, eftersom personalen hade lunchrast

Rita kvadrater 15*15 cm göra diagonala linjer hörn till hörn så det blev kryss, klippa vika in hörnen, klippa igen, vika och limma...

Voila färgglada askar
 

Bifogade filer

  • FB_IMG_1705521009674.jpg
    FB_IMG_1705521009674.jpg
    114,5 KB · Visningar: 37
Senast ändrad:
Även här blev de imponerade, trots att jag haft arbetspraktik i skola, på fritidshem och daghem (idag heter det förskola och inte daghem, jag vet) flertalet gånger och slutfört 3 års universitetsutbildning till fritidspedagog.

10 glada askar...
 

Bifogade filer

  • FB_IMG_1705520991541.jpg
    FB_IMG_1705520991541.jpg
    100,3 KB · Visningar: 37
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp