Hej igen!

Tyvärr vet jag inte vad steg fyra och fem går ut på, eftersom jag inte gjort de än.
Vet bara att steg fyra innehåller flygande pass.
Ja, det är mycket svårt och de innehåller mycket!

Hjälp... :crazy: Jag vet inte! Det är inte jag som kommit på stegen...

Försöker svara på det jag kan, men ojojoj... :rofl:

/Frida :banana:
 
Jippie!
Nu var även det 4:e steget avklarat. Jag klarade examinationen även där! Jippie! :bump: :D

/Frida

------------------------------

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
Jo, herregud vad mkt nytt det var :eek:
Haha! Det var mkt med öppna från marken, i volt och på rakt spår. Att rygga korrekt, tölta korrekt med stölld häst eller i öppna, låta hästen söka sig neråt i skritt och trav, ridning över kavaletti och hoppning.
Hmm.. Har säkert glömt något, men tror det var allt :)

/Frida

-------------

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
Sv: Re: Stegen

Hej jag sitter och läser på internet ang dessa fem stegen kan du inte maila mig eller berätta vart man kan få tag i denna reynir så han kan komma och ha utbildningen här mycket tacksam för svar.Mvh
 
Sv: Stegen

jag vill oxå gå dom där stegen...Jag bor oxå i stockholm. Kanske man kunde samla ihop ett gäng 08:or och be han komma hit??
 
Sv: Stegen

ja, ifall du fixar så e jag med ;) försökte oxå leta lite på internet men hittade inte mycket... norra eller södra stockholm?? vi finns på norra...
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
896
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 732
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp