Steinbeck-Hubertus-Urbino

Re: Steinbeck

Jag tycker jag känner igen både stammen & hästen på bilden - är det möjligen Wranac? :D
 
Sv: Steinbeck-Hubertus-Urbino

Jag Har En Vallack Efter Steinbeck Och Super Fin I Stegen I Alla GÅng Arter Samt Mycket PÅlitlig, Men Som Andra OcksÅ MÄrk Är Att Om Han Ej Blir Riden/trÄnad SÅ Blir Han Helt FÖrbytt Och Är Brytig Och RespektlÖs.
Min Avkomma Kan Ej Heller Ha Havre I Sin Foderstat SÅ Han Är Satt PÅ Krosskorn Vilket Han Fungerar Bra PÅ.
Annars En Toppen HÄst Med Mycket Huvud.
 
Sv: Tack för svar...

funderar att ta ett sto på foder med denna stam. Jag är dock total nybörjare och har inte så mycket kunskap, framförallt inte blodslinjer hos halvblod. Det jag är mest intresserad av är att få en bra och hållbar häst. Hoppning intresserar mig inte, utan mest att det går att träna och hästen håller. Det låter ju som bruksstam. Om du kommer på mer så får du gärna berätta.
Lys :)

*insåg att tråden är urgammal*
 
Sv: Steinbeck-Hubertus-Urbino

Usch vilken jobbig text!
Om du vill att ngn ska orka läsa ngt du skriver får du lära dig att använda gemener och versaler korrekt. :crazy:
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 020
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 115
Senast: co-SMAD4
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 538
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp