Bukefalos 28 år!

Stenhård mage!

Linda.B

Trådstartare
Är nu i v.28 - Somliga dagar (Främst på kvällen) är min mage alldeles stenhård när jag känner på den! Det är inget jag känner något av/gör ont utan den är bara hård - Är det normalt?

Mvh Linda
 
Sv: Stenhård mage!

Sammandragningar? Jag är i v.23 nu & har massor med sammandragningar, då blir magen stenhård. Blir allra helst då jag är ute och går, men händer även då jag bara ligger på soffan & latar mig. :D
 
Sv: Stenhård mage!

När min mage var så var det sammandragningar. Gjorde inte ont och hade det också främst på kvällen.
 
Sv: Stenhård mage!

Jag är i v30 men min mage har varit superhård länge, speciellt när jag går men det kan den absolut vara om jag vilar oxå.

Min största (o många av mina barnlösa vänner) AHA-upplevelse är att magen är så hård, nu är jag sjukt smal på magen men ändå!!

Jag trodde den skulle vara mjuk som en pösballong ungefär:)
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
926
Senast: Hazel
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 657
Senast: Blyger
·
Katthälsa Ok. Två problem: Tuva blir lätt hård i magen och Maggan lös. De äter blötmat (Bozita ren) ett halvt paket om dagen (delat på tre...
Svar
18
· Visningar
1 462
Senast: Tarnin
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Oseriös avel 2023
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp