Vipp

Trådstartare
Någon här som har provat kläder från Stierna? Jag har använt ridbyxor från Pikeur men funderar på att prova Stierna då de ligger ngt bättre i pris, har mobilficka samt jag gillar materialen de använder och att de har lite miljötänk. Men undrar hur deras silikongripp är, vissa faller ju bort med en gång. Även de övriga kläderna funderar jag på, jackor har jag använt Uhip men tycker deras kvalite och passform svackar. Jag vill att mina kläder ska hålla i många år, även om jag får betala lite mer.
 
Jag tycker att Stierna är riktigt bra och ger god valuta för vad de kostar. Har jacka, ridbyxor, ridtights och lite olika former av toppar och tröjor (har stått i samma stall som grundaren så hade god chans att botanisera i sortimentet :D).

Silikongreppet har funkat fint för mig.
 
Jag älskar Stierna. Jag har hela grundsortimentet av tröjor och jackor. Första fleecetröjan ser fortfarande ny ut så jag har tvingats sluta köpa alla nya fina färger för garderoben svämmar över. Vinterjackan håller fortfarande fantastisk funktion efter 5 år men har till slut börjat bli lite sliten i ärmmuddarna. Ridtightsen (har numera utgått) är fortfarande elastiska och fräscha. Silikonet är inte riktigt lika klibbigt som när jag köpte dem för flera år sedan men fortfarande fungerande.

Grundarna till Stierna bryr sig verkligen. Just tightsen blev försenade ett par månader för att Silikonet inte höll måttet. De sätter inte ut något på marknaden som de inte är nöjda med.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 067
Senast: Wille
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 131
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
2 807
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 192
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp