Bukefalos 28 år!

Stockholm Cup

Sv: Stockholm Cup

Jag är hemkommenderad på födelsedagskalas på lördagen så lär inte ta mig dit heller tyvärr..
 
Sv: Stockholm Cup

Skräckinjagande sune!!! :eek: Men om du känner ett sug efter huvudstaden så kanske jag kan övervinna skräcken... ;)
 
Sv: Stockholm Cup

Hästarna, ja.
I Stockholm Cup är Appel au Maitre ju vår bästa häst och man kan hoppas på, att han slår engelska Munsef samt Luca Brasi, Smart Enough och Quilbouqet. Det blir spännande att se hur långt 3-åriga Touch of Hawk räcker.
Calrissian har väl en god chans att komma ikapp startraketen Alcohuaz i sprinten. Gillar förståss Hansinger och Dollar Hill slog ju Tertio Bloom senast.
Arabernas Stockholm Cup går säkert till Soumaoro.
 
Sv: Stockholm Cup

Hoppar också över från andra tråden!

Hambo: jag är ingen konkurrent. Är ägare/tränare till prickig B-ponny som deltar i SM på förmiddagen.
Lycka till i morgon!
 
Sv: Stockholm Cup

Hade den kommit ut på banan samtidigt som fullbloden hade dom nog blivit skräckslagna och sprungit åt andra hållet, vilket resulterat i att ni sprungit först över mållinjen och vunnit = Konkurrent:laugh:

hej från hambo
 
Sv: Stockholm Cup

Stingen blev 6:a slagen med hundra delar, så det var tätttätttätt !!
Vad hände i Lopp 1 ?? Nån som vet, En Häst fick avlivas på banan , men ingen info gavs, dåligt tyckte jag .
Häftiga upplopp .
Min trio gick först in, men sen blev hästen diskad för jockeyn hade glömt väga in !
Kul för hästägaren att tro att man först vunnit 86 tusen och sen händer detta
Det var en låååång dag på Täby, men jag måste säga att det hände saker hela tiden .

Hej från hambo
 
Sv: Stockholm Cup

Min trio gick först in, men sen blev hästen diskad för jockeyn hade glömt väga in !
Kul för hästägaren att tro att man först vunnit 86 tusen och sen händer detta

Fattaru?? Vad kan hon ha tänkt på??

Vet inte heller vem som bröt ner i hinderloppet. Kom inte förrän till tredje och fick se Ellis Lad kämpa ner El Marati!:bow:
 
Sv: Stockholm Cup

Var det inte Rock All (tränad av D P) som bröt i första? Vet dock inte vad som hände annat än att det tog stopp i kurvan innan upploppet..

jockeyn.. ja h*n är förmodligen ganska arg på sejsjälv. Dundertabbe verkligen!
 
Sv: Stockholm Cup

Nervös, lyckorus kanske?
Tyckte inte att det var speciellt låga vikter så de borde ju ha ätit ordentligt.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Fick syn på att det var terräng på FEI TV och sitter nu och kikar på nations cup, men verkar omöjligt för mig att hitta...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Lady_S
·
  • Artikel
Hästnyheter SWB Riders Cup är en satsning för ryttare som tävlar på SWB-hästar som är åtta år och äldre i fälttävlan, dressyr eller hoppning. Årets...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sverige valde att testa nya hästar i Nations Cup under fredagen, något som tog dem nästan hela vägen upp på pallen.
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Mycket står på spel för fälttävlanslaget som är i Boekelo för årets final i Nations Cup; samtliga svenska hästar kan OS-kvala. – Det är...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp