Stockholm horse show

I

isse

Är det nån som vet vem som är ansvarig för islandshäst delen? Och hur man kan få tag i denna person? Kommer det vara nån tävling som man kan anmäla sig till?

Tacksam för svar
 
Sv: Stockholm horse show

Är det inte Ylva Hagander som har hand om den delen? eller?
:confused:
 
Sv: Stockholm horse show

Filippan skrev:
Jo, det är det.

Vet du hur man får tag i henne? har hon nån hemsida eller liknande? Vet du om det kommer vara nån tävling?
 
Sv: Stockholm horse show

http://www.forsgard.se, där borde det stå hur man kommer i kontakt med henne.
Vet ej om det kommer bli någon tävling, men isåfall är det nog bara inbjudna ekipage som kan vara med, så har det varit förut... inget man kan anmäla sig till.
 
Sv: Stockholm horse show

Filippan skrev:
http://www.forsgard.se, där borde det stå hur man kommer i kontakt med henne.
Vet ej om det kommer bli någon tävling, men isåfall är det nog bara inbjudna ekipage som kan vara med, så har det varit förut... inget man kan anmäla sig till.

Tack för svaret
 
Sv: Stockholm horse show

Jo Ylva har hans om islandshästdelen på Globen. Tävlingen kan man bara bli inbjuden till och det ären fördel om man känner YH ifall man vill rida i showen...

/Malin
 
Sv: Stockholm horse show

Freyr skrev:
Jo Ylva har hans om islandshästdelen på Globen. Tävlingen kan man bara bli inbjuden till och det ären fördel om man känner YH ifall man vill rida i showen...

/Malin


Okej tack för svaret, tyvärr så känner ju inte jag Ylva:angel:
 
Sv: Stockholm horse show

Fast dom brukar ju ha kadriljer med islandshästar, vem är det som får vara med där:idea: ? Är det inbjudna där också eller sätter dom upp "lappar" där man kan anmäla sig:P?
 
Sv: Stockholm horse show

Många som rider i kadriljerna brukar vara med i ungdomslandslaget och för att fylla ut ytterligare plockar Ylva in folk hon känner/känner till. Förra året var det ju tex bara svarta hästar så då var det ju en fördel om man hade en häst med sådan färg. ;)
 
Sv: Stockholm horse show

soft mee islandshästar skrev:
Fast dom brukar ju ha kadriljer med islandshästar, vem är det som får vara med där:idea: ? Är det inbjudna där också eller sätter dom upp "lappar" där man kan anmäla sig:P?

det är YH som kontaktar och frågar om man vill vara med.
Och hon plockar bara in dom hon känner/känner till som någon ovanstående skrev.
 
Sv: Stockholm horse show

yew98fq skrev:
Många som rider i kadriljerna brukar vara med i ungdomslandslaget och för att fylla ut ytterligare plockar Ylva in folk hon känner/känner till. Förra året var det ju tex bara svarta hästar så då var det ju en fördel om man hade en häst med sådan färg. ;)

Haha är varken med i ungdomslandslaget, har en svart häst eller känner Ylva... så chansen är nog liten:angel: :rofl:
 
Sv: Stockholm horse show

Det förvånade mig inte att det fanns sådana krav!:( :angel:
 
Sv: Stockholm horse show

Äch vadå, det tycker jag är bra. Sen att hon bara ville ha Svarta eller mörka hästar var ju för att det skulle passa i kadriljen det året.

Nu får alla gå och antingen smöra för Ylva eller se till att hamna i landslaget ;)
 
Sv: Stockholm horse show

Våra hästar skulle få spader om de kom in på Globen!:rofl: :rofl:
Jag känner en häst som var med på Horse Showen de första åren och han står i vårat stall och heter Eldur.:)
 
Sv: Stockholm horse show

Inte spader, snarare riva hela rinken eller vad det är som avspärrar och fara ut bland alla kameror och ja...!

Äre hingst Eldur? Isånnafall är han:love:
 
Sv: Stockholm horse show

Josephine skrev:
Äch vadå, det tycker jag är bra. Sen att hon bara ville ha Svarta eller mörka hästar var ju för att det skulle passa i kadriljen det året.

Nu får alla gå och antingen smöra för Ylva eller se till att hamna i landslaget ;)

Håller med om att det är bra..
Ylva plcokar nog bara in dom hon känner/vet om eftersom hon då vet vad det är för sorts människor/hästar som är med..
Det är ändå jäkligt mäktigt att vara där, hästarna kan få lite spunk och då är det nog bra att inte "vem som helst" är med utan att hon har lite koll på vad ryttare/hästar klarar av..

sluddrigt det blev :crazy:
 
Sv: Stockholm horse show

Michis skrev:
Håller med om att det är bra..
Ylva plcokar nog bara in dom hon känner/vet om eftersom hon då vet vad det är för sorts människor/hästar som är med..
Det är ändå jäkligt mäktigt att vara där, hästarna kan få lite spunk och då är det nog bra att inte "vem som helst" är med utan att hon har lite koll på vad ryttare/hästar klarar av..

sluddrigt det blev :crazy:

Jo det stämmer nog i det du säger.. min häst skulle nog ställa sig och pissa eller kollar efter hingstarna som är med och inte lyda mig ett dugg:angel: :rofl:
 
Sv: Stockholm horse show

Josephine skrev:
Inte spader, snarare riva hela rinken eller vad det är som avspärrar och fara ut bland alla kameror och ja...!

Äre hingst Eldur? Isånnafall är han:love:

Nej, den Eldur jag känner är valack och har tidigare haft spatt, men idag är han en glad pensionär som gärna hittar på lite bus. Han är dessutom lekfarbror till min häst.:) :)
 
Sv: Stockholm horse show

soft mee islandshästar skrev:
Jo det stämmer nog i det du säger.. min häst skulle nog ställa sig och pissa eller kollar efter hingstarna som är med och inte lyda mig ett dugg:angel: :rofl:

hehe, men det är nog lite sisådär; Min kompis va med ett år och hennes häst är SKRAJ FÖR ALLT som fladdrar-låter-rör sig, dvs allt glovben handlar om, men den hästen litar på sin människa och då funkar det =)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Höstens stora hästfest startar under torsdagen. Hela helgens tävlingar sänds i TV4:s kanaler. Här är allt du behöver veta inför Sweden...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Jag brukar ge mina kallblod Krafft miner original under sommarhalvåret eftersom de äter det utan någonting annat till, men jag skulle...
Svar
6
· Visningar
421
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Var på Jönköping Horse show och blev ”påhoppad” av en skoputsare som gjorde reklam för en skokräm. Han smorde in våra skor, och sen gick...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Milene
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 783
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp